Bersama Berjuang

Wednesday, July 20, 2011

Andaikan Nicky Arjis Sudah Tiada, PAS Sudah Ada Pengganti Se"BEBAL" Dengannya!!! Muahahahahaha...

GT memerhatikan perkembangan Hadi Awang dengan teliti, terutamanya selepas PAS mengakui diri mereka "kafir" selepas muktamar mereka baru-baru ini.  

Jangan salah faham, GT tidak menuduh, tetapi sekadar mengambil "qias" dari sikap mereka yang mengkafirkan UMNO gara-gara tidak sependapat dengan mereka tentang penubuhan negara Islam.  

Watak utamanya ialah Presiden PAS sendiri, Hadi Awang yang berjaya "dikudakambingkan" oleh DAP dan Anwar berkali-kali sehingga "inzal", yang mengakibatkan ketagihan melampau sekaligus mematikan kemungkinan otaknya berfungsi dengan waras.  

Hadi Awang semalam mendakwa pihak yang membantah perhimpunan Bersih 2.0 harami dengan alasan dipimpin oleh Ambiga yang bukan Islam sebagai buta sejarah Islam.  Ia merujuk kepada semua pihak, terutamanya blogger pro BN.  

Hahahahahahaha... sedikit pun GT tidak terguris dengan kenyataan bebal lagi membebalkan dari Hadi Awang yang semakin bebal ini.  

Ayuh.. mari kita undurkan sedikit masa, dengan melihat keadaan sebenarnya siapa yang buta sejarah.  

Masihkah kita ingat lagi kejadian membantah forum anjuran IFC bertajuk "Memeluk Islam" yang dibantah keras oleh Hadi Awang sendiri?  Bukankah Salehudin Ayub mengetuai pemuda PAS bersama-sama berhimpun untuk  menentang Ambiga dan kuncu-kuncu harbinya???

Tgk video ini:


Ternyata, Hadi Awang bercakap tanpa berlandaskan fakta.  Arus penentangan yang bukan sahaja dari PAS malah juga UMNO ini adalah peristiwa sejarah kebangkitan Islam menentang ambiga laknatulllah.  

Siapa Hadi Awang untuk melabel orang lain sebagai buta sejarah?  Hanya kerana kuasa, akidah perjuangan mereka dikorbankan, diisi pula dengan nilai-nilai acuan harbi laknatullah.  Dan adalah lebih baik Hadi Awang berhenti menggunakan perkataan Islam!!!

Inilah yang terjadi kepada Hadi Awang, sudah mula bertukar menjadi cicak tokek sesumpah politik persis Al Jub.

Yang menariknya, sikap "bijaksana dan suci sesuci embun pagi" Nicky Arjis sudah diwarisi dengan jayanya oleh Hadi Awang.  Maka lahirlah produk terbaik "tok garu".  Andaikan Nik Aziz sudah tiada, PAS sudah ada penggantinya yang to'at kepada harbi laknatullah.

GT mendoakan Nicky Arjis MATI?  Ohhhh... tidak.. tidak... kita masih perlukan dia, kerana setiap kali dia buka mulut, setiap kali itulah blogger pro BN diberi peluru SCUD untuk melunyaikan Fuckatan!!!

Doakan agar Nik Aziz kembali pulih seperti sediakala... 

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

4 comments:

  1. betul tu bro.. kalau nik tu mati sure suram dunia blogger! miahahaha.. algipon tanpa nik pasti juak2nya akan kehilangan arah!.. pemegang kunci diorang pergi dulu tak ajak diorang skali... lepas tu nak suh sapa pegang kunci syurga.. Ambiga? Anwar? miahahaha.. kunci hotel boleh la...

    ReplyDelete
  2. Elok N.ajis mampos cepat...ada pun menyusahkan bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  3. DAshyat nik aziz belum mati dah ada jalan tok guru kerana 21tahun MEMISKINkan kelantan tp TUN Mahathir lbih 20thn pun belum ada mane2 bangunan mahupun jalan diletakkan nama beliau..

    ReplyDelete
  4. Macamana nak jadi pengganti oreng Teganu pun tak leh terima dia kalu tidak takkan satu penggal jadi MB dah kena tendang heeeeeeeeeee.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...