Bersama Berjuang

Tuesday, June 14, 2011

KEHKEHKEH.. MALANGLA SIAPA NAK ROGOL DIA NIH... TAKDE "TASTE" SUNGGUH...


Ketua SriPandi PKR sedang cuba meng"glamer"kan dirinya dengan mengumpulkan bukti kononnya dia akan dirogol.  

Bagi GT, "ugutan" ini adalah politikus politik semata-mata, dengan niat menyindir:
"kepada perogol2 yg tengah sangap sekarang..sila rogol geng2 srikandi PKR....jgn isau k..(AMARAN!!!!!jikalau anda nak rogol..pastikan anda seorang shja buat kerja....sbb apa??????kalau anda kna tangkap anda akan terlepas hukuman...sbb xda 4orang saksi..kalau anda nak RAKAm pun xpa..2xleh jd saksi...don WORY k....rogol ja.....xda mslah..jnj buat seorang dq..kalu kna tangkap..korang kna da 4saksi...kalu da video pun...xda guna....((KATA HADIAQ AWANG BAWANG kes anuar xsah..sbb xda 4orang saksi...))PULOK DAH>>>PR????PARTI ROSAK" - Rango Krew
Tidak sukar untuk menjangka permainan politik penjilat tegar PKR.  Like father like daughter, like leader like follower.  Dan seharusnya tuding ke Zuraidah Mak Lampir tentang mencari publisiti murahan, yang pastinya akan dituruti oleh pengikutnya.  Dalam kes ini, itulah yang berlaku kepada Siti Aishah, ketua Sripandi PKR!  


Dan lebih melucukan, Ketua Sripandi PKR ini pada seminggu lalu membuat kenyataan bahawa Polis biadap, tidak beretika dan tidak professional berikutan kisah penangkapan "kupu-kupu malam" warga asing.

Dan kali ini, tahu pulak dia mencari Polis apabila mahu merasa selamat.  Ehhh... lebih baik jangan lapor, Polis biadap dan tidak professional!  Walhal, dia sebenarnya sedang "menggunakan" Polis dalam usaha mencari publisiti murahan, sama standard dengan kupu-kupu malam!  LOW CLASS!!!

Standard "pandey kuttey"!

Inilah yang dinamakan golongan yang tidak tahu bersyukur, apatah lagi berterima kasih kepada pihak polis yang seharian bertungkus lumus menjaga keselamatan awam.  Nak berpolitik ikut cara tongong pemimpin, akhirnya melekat ketongongan itu.

Kepada yang betul berniat untuk merogol Sripandi PKR ini, usha-ushalah orangnya dulu.  Pesen2 Mak Lampir camni pun korang "stim" gak ke?  

Agak2 le woiii... hahahahahaha...

39 comments:

  1. Parti Kelentong RakyatJune 14, 2011 at 3:44 PM

    eeee muka macam hantu betina ni

    ReplyDelete
  2. alamak...ada jugak orang nak rogol pempuan mcm dia ni..alahai..aku tak de selera nak tengok..apatah lagi nak rogol...buat rugi jer membazir keris aku ni nak tusuk ke situ...cari yang halal ramai lagi yang elok dari ni..

    (sayang keris)

    ReplyDelete
  3. Kat balai polis nanti, penerima repot kena tanya dia mana 4 saksi lelaki yang tidak fasik. Jikalau dia tak boleh kemukakan 4 saksi jangan terima repot. Jikalau dia complain, suruh dia minta pandangan dari papa jahat dan Nurul Izzah. Mereka pakar dalam bab 4 saksi ini kerana Yusof Qardawi telefon mereka setiap hari bertanya khabar dan memberi nasihat tentang rogol, liwat dan qazaf. Yang Yusuf Qardawi tak maklumkan dan ajar kepada mereka hanya bab kesaksian Qarinah dan hukum Ta'zir. Mungkin Yusof Qardawi lupa kot!!!!!.

    ReplyDelete
  4. Rogol rogol nak rogol aje le, takpe depan orang tapi jangan depan 4 orang epan 3 orang takpe sebab tak cukup 4. rakam kemudian siar kat blog-blog jangan lupa hantar satu salinan kat hj adi....

    ReplyDelete
  5. 4 saksi !!!!
    4 Saksi !!!!
    4 Saksi !!!!!


    kalau Betul pun kena ROGOL dan Air Mani Mamat tu tertinggal dicelah kang-kang SrKandi PKR jangan Lupa Laungkan kepada Rakyat:-

    4 saksi !!!!
    4 Saksi !!!!
    4 Saksi !!!!

    ReplyDelete
  6. FB sekadar cerita dalam 'besi' je!! bukan boleh jadi bukti pon!! dia nak glamour guna cita rogol serupa mcm bossnya cita pasal buntut!! hahahahhaa

    ReplyDelete
  7. tengok muka pun, heee..tak siorrrr teman...

    ReplyDelete
  8. wooooooot TAK STIM PUN BEB WOOOOOT

    ReplyDelete
  9. kasi free nak le,tapi kena tutup kepala...

    ReplyDelete
  10. qazaf qazaf qazaf hehe

    ReplyDelete
  11. Kalau bagi puki kau kat Nuar pun dia tak terlioq,bontot tak tahulah

    ReplyDelete
  12. Nik Aziz kata kalau dia kena rogol,padan muka dia.Apa sibuk sibuk,apa susah susah

    ReplyDelete
  13. Bangsat ni siapa nak rogol.
    Konek aku tengok pun tak bangun.
    Lain la, anuwar al juburi

    ReplyDelete
  14. Kesiannye..selalunye kalau dah iklankan diri minta dirogol..doa tu..simpang, mana maruah dia mewar warkan akan dirogol..budak dadah je yang sudi ngan dia..maruah bawah tapak kaki..sebaiknya siasatlah dulu awak tu pompuan..waris dia mana?

    ReplyDelete
  15. muka mcm biawakpun ada gak yg nak rogol ke,bagi free kat akupun tak nak la

    ReplyDelete
  16. muka macam badak satu malaysia si janda yang kahwin dengan PM 1 malaysia pun ada orang nak rogol.

    ReplyDelete
  17. Blog Upahan Babi Negara ini, bodoh macam puki mak dia sendiri. lebih baik awak jilat mak awak punya puki lagi bagi @ akau joboh pantat bini awak lagi bagus .

    ReplyDelete
  18. Sapa yang nak rogol minah ni? memang mereka yang tak da akal punya, kalau setakat muka macam minah ni, dia pi telanjang bulat pun kote tak naik, mungkin dia nak sok sendiri dan perasan ada orang nak rogol dia, lalu dia buat imiginasi kena rogol untuk naik stim sendiri...piiii lah setakat macam ni punya puki..soriii bro.. tak ada taste.

    ReplyDelete
  19. Ptuuiihhh...!!!!tk selera langsung tgk muka minah ni...

    ReplyDelete
  20. kot ada yang dah ditebuk tupai yang dakwa dirogol? alasan yang munahbasah tu. hehehet

    ReplyDelete
  21. apa lah lu org bising2 dia ni nak kena rogol, memang dia sendiri mau rasa macamana syoknya dirogol.

    bagi aje kat aku, tau lah aku macamana nak bagi dia stim abis punye. aku tak pilih bulu, bulu jagung ke, bulu lebat ke, bulu itam ke, putih ke, perang ke, semua jenis bulu kote aku boleh terima.

    lawa tak lawa tak jadi masalah, tutup aje muka dengan kain nipis. janji bawah ada spring. yahoooooo

    ReplyDelete
  22. Memperalatkan agama demi kepentingan...bila parti lain buat, parti tu mmg parti jahat...tapi kalau PKR buat..diputar-belitkan agama untuk elak dari tertangkap...4 SAKSI! 4 SAKSI! 4 SAKSI!

    ReplyDelete
  23. Hahahaha

    Cukup lawak, cukup lawak.

    Tak sangka lak jumpa lawak nih lepas sembahyang jumaat...

    ReplyDelete
  24. Mana kau "servant of god" nak jumpa sebab kau tu yahudi sembah tembok aljuburi hahahahaha.....

    ReplyDelete
  25. baru tulis kt FB belum blh kata dirogol. Bila dah jelas keris masuk sarung baru jumpa polis buat report. Walaupun ada niat, takboley tangkap sebab niat tak berdosa, dah buat baru blh tangkap. Lagi satu cik sripandi kumpul bukti pun x guna sbb video pun ikut pas x blh pakai sebab besi, inikan pula dakwat.

    ReplyDelete
  26. tak pown nuaq tu la nak tibai dia nieh

    ReplyDelete
  27. wayang......... eloklah tu psal pngikut pakar wayang...

    ReplyDelete
  28. Sape nak rogol sripandi tu..??kalu bogel terkangkang depan gua rasa nak muntah..weks...wekss..wekss..hai SriPandi cerminlah muka dulu kalau nk bg statement pun muka pun macam org tiga suku...
    goli den..

    ReplyDelete
  29. kah..kah...kah...adoiii aiii..pecah perut aku punya dok gelak.
    ni favorite mat sabun nih..keh..keh

    ReplyDelete
  30. rasanya umno mungkin akan tumbang pru akan datang...percayalah

    ReplyDelete
  31. tumbang???..ha..ha..aku tak pecaya langsung...yang akn tumbang adalah PAKATAN jahanam..anda tak mampu mengubah nye..percayalah!

    ReplyDelete
  32. HEHE....INI BUKAN KE AWEKS PAPAGOMO...HAHA

    ReplyDelete
  33. UMNO bukan murahan macam PAS dan PKR. PAS suka rampas dan berzina dengan isteri orang. PKR plak suka berzina dengan semua tak kira manusia atau binatang. Ni kes nak alih perhatian macam kes pengedar pil syabu...ehh..silap kes Mat Sabu supaya orang lupa seketika kes liwat Anwar yg dah 71 kali tertangguh. Pompuan ni setaraf ngan anak SiNuar...murahan semurah-murahnya.

    ReplyDelete
  34. semua nya perogol dalam ni bukan nak bela wanita , so saper support hopefully anak ,isteri ,mak ,nenek,a dik, kakak dia pun kena rogol jugak kat best

    ReplyDelete
  35. sedangkan laki kena romen (saiful) pun kitorg tak bela, lagi la muka mcm pontianak rimba ni... dia nak rogol kita balik ade la..

    ReplyDelete
  36. xnak la cakap pape,cuma tengok pun aku x tertarik...

    ReplyDelete
  37. tumpang gelak ja ehhh...kekekekeke

    ReplyDelete
  38. Woi...Gua Mat Rempit pun pilih orang ler...gua tokak yg cun2 jer. Kalau yg dalam gambar tu gua tak main.

    Muka pun macam tenggiling pencen da..Bohsia lagi cun da....

    ReplyDelete
  39. kena rogol 10 orang atau depan 30 orang sekali pun belum tentu jumpa 4 saksi, sebab syarat saksi adalah saksi yang adil. Kalau dia adil, tentulah dia menghalang perbuatan rogol tu, bukannya seronok jadi saksi atau ambil bahagian...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...