Bersama Berjuang

Wednesday, July 20, 2011

Khalid Gagap Buka Kelemahan Sendiri Gara-Gara Slogan Pendek Akal!!! Muahahahaha...


Di manakah pendirian Fuckatan Selangor???  

Setelah slogan "merakyatkan ekonomi Selangor" gagal akibat perbuatan rakus mereka, rakyat Selangor semakin faham bahawa "mengkayakan kroni di Selangor" adalah lebih tepat untuk Khalid Gagap.

Selangor Shines yang juga antara slogan bagi menunjukkan kecemerlangan dan gemerlapannya negeri Selangor yang diperintahnya ternyata retorik semata-mata.  Ia berhubung dengan skandal salahlaku dan ketidakupayaan Khalid mentadbir.  Gemerlap yang dicari, gelap yang ditemui.  Lebih malang, lambang Selangor Shines juga mirip kepada Bintang 3, pantang larang kepada pejuang fisabilillah.  Maka episod duka terus menyelubungi negeri bertuahku, Selangor Darul Ehsan.  

Tidakkah Khalid, seandainya bijak, mampu berfikir tentang perkara ini?

Hari ini Khalid muncul pula dengan slogan terbaru, Selangorku.

Secara tidak sedar, ia adalah bukti tiada ketetapan pendirian oleh Khalid.  Itulah sebenarnya yang berlaku di Selangor, yang menyebabkan urustadbir negeri kacau bilau, salahlaku dan penyelewengan yang mengakibatkan kerugian wang rakyat!!!

Pendirian Khalid amat goyah, selaras dengan label-label politik terhadapnya; keldai DAP, balaci DAP, pecacai DAP dan sebagainya.  

Apa yang hendak dihairankan, PunaiSihat Ekonomi negeri juga mempunyai watak sesumpah, sekejap suka laki, sekejap suka perempuan, depan kata lain, belakang kata lain.  Maka Khalid sedikit sebanyak terpengaruh dengan PunahSihatnya.

GT tidak kisah...

Selangor Ku ke...

Isteri Assmin Isteri Ku Jua ke...

Assmin Madu Mu Jua ke...

Harta Negeri, Harta Bapak ku Jua ke...

Atau apa saja untuk kemaruk publisitinya...

Selangor tidak lagi mampu untuk diurustadbir oleh pemimpin berstatus balaci dan tidak berpendirian. Ciptalah walau 100 lagi slogan, the point is, KHALID MUST GO!!!

2 comments:

  1. Baru 3tahun dah tukar slogan kerana mgkn slogan dulu dah temui KEGAGALAN skrg cipta slogan baru pulak,SELANGORKU knp tak letak slogan SELANGOR MILIK KU utk konco2 pembangkang ambil harta rakyat selan gor nanti kalau kalah pru poket masing dah penuh

    ReplyDelete
  2. selangor menjadi medan pertandingan mencipta slogan terbanya bro! tahniah khalid gagap. at least dia berjaya do something di selangor iaitu memperbanyakan slogan.keh keh keh

    mohon link blog saya

    http://lidahcicak.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...