Bersama Berjuang

Saturday, April 9, 2011

USTAZ TAIB AZAMUDDEN!!! ANTA JUGA PERNAH MENULIS... BERHATI-HATI PABILA BERBICARA!!!


Ya Ustaz Taib!

Ana nak bagi tahu pada ustaz, bahawa blogger hidup untuk keturunan dan generasi-generasi yang akan datang.  Bukan niat blogger untuk jual maruah Islam dan Melayu.  

Adakah ustaz ingat perjuangan blogger ini dijualbeli dan dipergadaikan?  Ustaz,  blogger jalanan  spt kami berjuang atas dasar kebenaran.  

Kami berjuang atas dasar ingin Malaysia diwarisi oleh kepimpinan yang terbaik, dan bukannya munafik jahanam seperti Anuwar, de-fuckto-leader yang Ustaz iktiraf itu. 

Andai media arus perdana mengambil isu ini, bukankah mereka juga bertanggungjawab dalam menyiarkan maklumat untuk rakyat?  Walau isunya cukup sensitif, tapi itulah hakikat sebenar siapa Anuwar.  Kebebasan akhbar yang dilaung-laungkan oleh anta dan sahabat2, di mana hilangnya???  

Pedih, namun itulah hakikatnya.  Ana faham, cukup susah untuk menjaga reputasi Fuckatan apabila ada "anugeram totei" menjadi ketuanya.  

Berbicara soal maruah, berbicara soal moral, tak perlu lah ustaz salahkan media arus perdana, kerana mereka bertanggungjawab untuk memberitahu masyarakat.  Jgnlah ustaz mengata, sedang Haramkah  juga membuat   fitnah tanpa sempadan!  Betulkan diri sendiri, ya ustaz! Baru tegur orang lain. 

Ustaz kena ingat, akhbar arus perdana sekadar melaporkan apa yang sedang hangat dibincangkan.  Mereka menulis untuk tatapan rakyat.  Mereka juga tidak mahu Malaysia ditadbir dan diwarisi oleh golongan seperti Anuwar itu.  

Apakah Ustaz sudah lupa?  Ustaz juga pernah menulis...  apakah ini bermakna Ustaz juga menanam saham untuk menjual Islam dan Melayu dengan buku ini???  Adakah sewaktu Ustaz menulis, Ustaz tidak memikirkan anak isteri dan generasi yang akan datang?  Adakah dengan menulis buku ini, bermakna anta boleh diperjualbeli dan digadaikan dan tiada maruah?


Ustaz, blogger dengan blognya, media arus perdana dengan caranya, ustaz pula dengan bukunya... Methodnya berbeza.

Tujuannya apa?  Untuk memberitahu sekelian rakyat... jadi, apa bezanya? 

4 comments:

  1. Baru kena batang hidungnya!Saya tak percaya PAS boleh menawan hati org Islam di Sarawak.Cakap tak serupa bikin.Kesian Kelantan.Kami tak mahu jadi macam Kelantan yg ditabir PAS.

    ReplyDelete
  2. demi kuasa semua diperdagangkan.ana kenal itu anuar tapi bukan anuar.ana fening fening la

    ReplyDelete
  3. silapnya birpon 20 thn PAS memerintah tetapi kerajaan BN terlampau pemurah! rakyat kelantan akan tetap pilih PAS kerana nakkan syurga dan juga bantuan berterusan dari BN! jika PRU akan datang dan PAS masih menang, aku nak mulakan kempen KELANTAN TANPA PROJEK BN selama 5 tahun!... bukan memusuhi tetapi mereka perlu sedar siapa sepatutnya membangunkan negeri itu!

    ReplyDelete
  4. Bukan tiada pembangunan di Kelantan tapi tiada pembangunan yang diusahakan oleh kerajaan Kelantan. Pembangaunan sosial pun tak ada. Dadah masalah sosial dan jenayah masih berleluasa di Kelantan.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...