Bersama Berjuang

Saturday, April 9, 2011

DR. MARIAH MAHMUD, BURUK SANGKAMU MENUNJUKKAN BETAPA BURUKNYA KAMU...


Adoiiyyaaaaaa....  

Mariah... ohh.. Mariah...  Kasihan orang Kota Raja mendapat MP sebenak pemikiran jenahak anta itu...

Kenyataan anta itu menunjukkan betapa kanak-kanak PASti mampu untuk berfikir sedemikian.  Mana mgkin gambar yang mengandungi adegan seks dipaparkan di dada akhbar.  Kita tahu bahawa itu melanggar undang-undang percetakan dan negara.  

Betapa jahat dan bodohnya pemikiranmu wahai Mariah... sengaja ingin menunjukkan betapa tidak bermoralnya media arus perdana.  Jangan kau berbicara lagi, tanyakan siapa yang lebih bermoral, media yg mendedahkan, atau si pelakon 2 kali pancut itu???

Oleh sebab itu, media hanya memaparkan gambar-gambar dari petikan video yang diklasifikasikan bukan porno.  Mariah, itu dipanggil teknikaliti.  

Mariah, kalau kau melihat seorang Pak Aji memasuki sebuah pub, adakah beliau seorang pemabuk, kaki dangdut, atau penzina???  

Maka, seandainya kamu tidak melihat, jangan kamu berburuk sangka.  Begitulah juga dalam isu ini, jgnlah sekadar bermain dengan persepsi.  

Buruk sangkamu menunjukkan betapa buruknya KAMU...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...