Bersama Berjuang

Saturday, April 9, 2011

AZIZAH OMEGA MASIH BELUM MENUNJUKKAN BUKTI JAM TANGAN ITU DI TANGANNYA!!!


Isu jam tangan Omega yang menjadi bualan hangat seluruh negara dianggap selesai oleh Wan Azizah apabila membuat kenyataan rasmi dgn mengatakan ianya "It's there".  

Telahpun diketahui bahawa jam tangan itu telah diambil oleh "penyedap" Anwar mengikut kenyataan dari Datuk Trio, yg kemudiannya diambil semula oleh Datuk Eskay.  Video tersebut telah diserahkan malah dibuktikan sebagai tulen oleh pihak berkuasa.  Begitu juga jam Omega yang disebutkan oleh Datuk Eskay, pasti sudah berada di tangan pihak polis. 

Rakyat berasa hairan apabila Wan Azizah berkata sedemikian, malah melalui body language dan reaksi gabranya sudah menjangkakan bahawa siri pembohongan Si Jijah bakal berlaku sekali lagi.  

Cukup sudah Azizah merayau ke seluruh negara bercerita tentang suntikan HIV kepada Anwar.  Cukup sudah Azizah membohongi rakyat kononnya Anwar diracun dgn arsenik.  Sampai hari ini, Anwar masih hidup malah video xxx itu pula yang muncul. 

Rakyat sudah membaca "game" si Jijah.  Lakonannya tidak lagi mampu meraih simpati rakyat.  Lihatlah betapa PAS dan DAP juga tidak mampu membantu Jijah dalam isu Omega.  Kecuali beberapa pemimpin PAS erdogan.  

Kita tunggu kebenaran jam Omega ini.  Andai benar, mengapa Wan Azizah tidak membuktikan bahawa jam itu ditangannya sewaktu membuat kenyataan akhbar tempohhari.  Tunjukkan sahaja andai benar2 ada, pasti isu jam tangan ini akan selesai.  Jom lihat video Azizah Omega dibawah ini, dan pedulikan Kalid Gagap yang haprak itu...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...