Bersama Berjuang

Sunday, March 20, 2011

ZAID IBRAHIM: ANWAR TERDESAK & MACAM BUDAK-BUDAK!!


Presiden KITA, Zaid Ibrahim menempelak sikap kebudak-budakkan Anwar apabila cuba mengheret nama-nama dalam isu desakan DNA oleh rakyat.  

Ia merujuk kepada kenyataan DS Anwar yang membabitkan isu pembunuhan Altantuya dan kes rogol pembantu rumah oleh DS Utama Rais Yatim.  Zadi menegaskan bahawa Anwar seharusnya menyerahkan sampel utk ujian DNA dan bukannya bermuka-muka. 

Anwar dilihat cuba lari dari desakan rakyat dan mencipta semula isu yang sudah diperjelaskan secara kukuh.  Oleh sebab yang demikian, Anwar telah menyuruh pecacai2 keldaiannya membuat demo utk mendesak DS Najib menyerahkan DNAnya pula!

Lebih memeningkan kepala "anugerah tuhan", DS Najib telah berikrar untuk menyerahkan DNAnya demi kebenaran.  Bagi GT, walau DS Najib berikan DNAnya dan hasilnya negatif, pasti puak2 bengong ni akan spin mengatakan DNA itu ditukar, atau laporan tidak telus dsb.  Itulah Anwar, king of spin! 

Baca kenyataan Zaid Ibrahim KLIK SINI.

2 comments:

  1. MACAM BUDAK BUDAK ? BUDAK BUDAK MANA ADA MELIWAT.

    BUDAK BUDAK KALAU KITA SEBUT JUBUR, GELI DIA. MAKLUMLAH TEMPAT BERAK..

    BUDAK BUDAK TAK BAYANG BENDA LAIN, DIA BAYANG TAIK JER. YANG GHAIRAH DENGAN JUBUR NI SPESIS NUAR JER..

    ReplyDelete
  2. Siapa pada pendapat anda paling layak memimpin Sarawak sebagai Ketua Menteri? Jika anda rasa Anwar layak, sila undi beliau... Papa Orang Utan pun boleh!

    Klik link di bawah (atau copy & paste URL) untuk mengundi

    http://www.micropoll.com/a/mpview/1069566-405576

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...