Bersama Berjuang

Sunday, March 20, 2011

FITNAH ITU MAKANAN RUJI FUCKATAN HARAMI!!!

Corak politik pembangkang dan blogger mereka mmg sangat menjengkelkan.  Fitnah ibarat makanan ruji yg akhirnya menjadi darah daging mereka.  Sudah menjadi darah daging, hitamlah hati mereka sehitam-hitamnya. 

Kenyataan diputarbelitkan, asal tujuan maksud tercapai.  Matlamat menghalalkan cara yang digunakan oleh pembangkang bukanlah asing dari kacamata pemerhati politik. 

Tak perlu kita sentuh tentang DAPigs laknatullah yang nyata tidak menjadikan isu moral sebagai halangan utama mereka berpolitik.  PKR pula telah mengikut cara DAPigs.  Liberal adalah fahaman anutannya.  Siapa tidak kenal raja petra atau hishamuddin rais yg pro kepada PKR.  Betullah kata orang-orang tua, berhati-hati bila berkawan.  Kerana kawan2 adalah pengaruh paling besar dalam membentuk sahsiah diri. 

Dan pengaruh dari kawan-kawan telah menjahanamkan PAS dari struktur paling atas, hinggalah ke ahli.  Kekuatan yg terbina selama ini hancur lebur.  Prinsip perjuangannya telah hilang, mengalir terus akibat di"flush" ke lubang jamban.  Kekalahan teruk di beberapa PRK adalah bukti penolakan rakyat terhadap PAS.  Fitnah2 jahat mereka telah dapat dipatahkan.

Sedar atau tidak, PAS juga mula bermain dgn sentimen fitnah.  Blogger PAS apatah lagi.  Persepsi dan fitnah yg berlaku hanya membuatkan PAS berdiam diri.  Mengapa?  Kerana demi keuntungan politik.  Kenapa?  Sebab PAS bersekongkol dengan DAP dan PKR.  Bagi PAS lebih baik berdiam diri dari menyatakan kebenaran yg berpihak kepada BN.

Ini amat berbeza dari blogger pro kerajaan yang lebih telus dalam sebarang isu.  Contoh terbaik, isu gambar panas Ketua UMNO Gombak.  Secara terus terang blogger pro kerajaan mohon penjelasan, dan tindakan dari pihak berkenaan andai itu kebenaran atau fitnah.   Kalau ini yang berlaku kepada pihak mereka, pastinya mereka akan menutupnya dengan alasan ini fitnah UMNO atau apa jua alasan.  Di mana kredibiliti mereka?

Terbaru, blogger2 Fuckatan membuat fitnah terbaru ke atas Datin Seri Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri.  Kenyataan beliau telah diputarbelitkan oleh juak2 Fuckatan. 

Inilah taktik Fuckatan yg semakin terdesak.  Tak dapat DS Najib, isterinya pula menjadi mangsa fitnah, untuk membangkitkan kebencian terhadap PM seterusnya BN.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...