Bersama Berjuang

Sunday, March 20, 2011

SEBAB ANWAR IBRAHIM ENGGAN MEMBERIKAN SAMPEL UTK DNANYA???


Mgkin inilah sebabnya Anwar enggan memberikan sampel untuk DNAnya... hehehehe...

2 comments:

  1. Perlu diingat bahawa kita ada kehidupan selepas ini.Iaitu alam akhirat.Ianya kekal dan disitulah kita menerima segala balasan diatas perbuatan kita.Dalam kisah Israk dan Mikraj,Nabi Muhamad s.a.w diperlihatkan berbagai bentuk ragam perlakuan manusia dan balasan yang diterimanya sewaktu hidup didunia.Ada manusia yang menggunting lidahnya sendiri dan terus menggunting,tanpa berhenti-henti disebabkan sewaktu hidupnya suka menabur fitnah dan membuat cerita yang mengaibkan orang.Saudara penulis "Gerakan Timur",saudara punya kebolehan menulis dan kepandaian.Tetapi saudara seakan-akan menjurumuskan diri saudara kearah kemurkaan Allah.Saudara hina para agamawan,fitnah sesama islam atas dasar yang saudara fikirkan benar pada pendapat saudara.Boleh kita berpolitik tetapi jangan sampai ita sendiri merendahkan martabat diri kita ketahap hina dan dibenci orang.Saudara keterlaluan menghina Saudara Anwar Ibrahim,sebab apa?.Apakah ianya pernah menghina saudara.Apakah buntut saudara pernah dijoloknya.Persoalan samada saudara Anwar Ibrahim melakukan perbuatan liwat,itu urusan dirinya dengan Allah.Biarlah Allah yang menentukan dan menghukumnya.Janganlah kita yang tidak pernah lihat dan saksikan dengan mata kepala sendiri membuat tafsiran seolah-olah kita lupa bahawa Allah yang maha berkuasa.Kita menulis dan bercakap dengan melupakan bahawa Allah itu ada menyaksikan segalanya.Kembalilah dan beristifar kepala Allah akan perbuatan kita yang suka menjaja fitnah orang lain.Sempatkah saudara meminta maaf kepada saudara Anwar Ibrahim,sekiranya besok nyawa saudara dicabut oleh Allah.Fikirkanlah.

    ReplyDelete
  2. ...Sudah terang lagi bersuloh...antara yang terlalu taksub tahap gaban terhadap Anuwar.

    ...apabila PKR, PAS Dan DAP berkhalwat bersama...Serta di kaburkan Dan diperdaya, di tipu, di permainkan Demi cite cita impian Menjadi PM... Maka Akan lahirlah Penyokong taksub yang berselindung di sebalik batang mancis untuk membakar diri kepada pengkhianat bangsa Melayu sepanjang zaman...


    Anti PKR Selamanya

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...