Bersama Berjuang

Tuesday, March 6, 2012

PANASSS.. Setelah Pemimpin PAS Dihalau Dari Surau, Giliran Jentera PAS Pula Disuruh BERAMBUS!!! (Video Inside)



Lihat video dibawah:



Lazimnya, puak-puak PAS akan menggelarkan brader yang berani itu sebagai kurang ajar, tidak bersopan, atau apa jua gelaran kerana bertindak sedemikian. Itu biasalah, kerana kita tahu, caci maki dan seumpamanya serahkan kepada puak-puak PAS.  They are the best!!!

Namun, perlu kita undurkan sedikit masa, bagi mengenalpasti fakta dan sejarah, bagaimana brader itu boleh bertindak sedemikian rupa.  Pastinya akan ada penjelasan yang munasabah, kenapa dan mengapa ianya berlaku.  

Bertitik tolak dari amanat hadi awang pada tahun 1981, maka lahirlah acara kafir mengkafirkan ahli UMNO dalam skala besar-besaran.  Sembelihan, pernikahan, waima apa yang dimasak oleh ahli UMNO adalah haram semata-mata.  Apatah lagi, pengharaman bekerjasama dengan kafir (MCA dan MIC) pada ketika itu, menjadi modal terbesar dengan menggunakan ayat yang tidak cukup sifat ala PAS.  

Dan seterusnya membawa kepada kenyataaan-kenyataan melampau Nik Aziz yang menyebabkan perpecahan ketara umat Islam.  

Inilah yang disebutkan sebagai hatred politics, atau politik berlandaskan kebencian.

Siapa tahu, mungkin keluarga brader di dalam video itu porak peranda gara-gara perkara-perkara yang disebut diatas.  Manusia, pasti punya perasaan dan emosi, sungguhpun rata-rata orang kita mampu mengendalikan permasalahan politik kebencian yang menjadi darah daging PAS sejak sekian lamanya dengan baik.  

GT tak kata tindakannya itu betul.  Namun, pastinya ada penjelasan terbaik, sebab musabab betapa dia begitu membenci PAS.  

Apapun, brader tu mmg terbaaaeeeeekkk... kirim salam kepada sesiapa yang mengenali brader tu.  

14 comments:

  1. Assalam Bro

    Kalau satakat PAS nak beri ceramah tak payah dengar dan buat masa kita... Tambah dosa kering adalah dengan fitnah tanpa fakta dan bukti... Bila bercakap dia aje yang betul tapi tak sedar kain terselak... Sesekali kena ajar juga pak lebai2 malang ni...

    ReplyDelete
  2. Syabas !tidak ramai yg berani macam ni..!

    ReplyDelete
  3. esee rmodaySyabas !tidak ramai yg berani macam ni..!

    ReplyDelete
  4. Bravo Bro Hailer kerana berjaya menghalau puak² PAS (Pati Ajaran Syaitan)

    ReplyDelete
  5. Hebat!

    Tahniah aku ucap kepada brader yang guna hailer tuh.

    Semoga ini semua memberi iktibar kepada kita semua tentang bagaimana nak layan orang yang jual kalimah Allah SWT.

    ReplyDelete
  6. nampak mcm ada wakil pas tu bw beras, untuk diri sendiri ke utk rumah yg diziarah...slu klu umno yg bw org pas ckp rasuah tp org dia bw tak rasuah ke...kenapa ada hukum berbeza dlm soal ini..org pas ikut al-quran ke bible...mungkin lps ditarbiah oleh tuan imam karpal and ustazah ambiga kut hukum blh main ikut suka hati...harap pas berkubur lps ni...parti takde pendirian..mainkan hukum Allah saja...syabas abg hailer teruskan halau perosk agama ini..

    ReplyDelete
  7. Simpati juge..kesiaan pun ada..tapi bila difikir2 Pas ini sudah lama dan banyak memecah belah kan umat mkelayu Islam...kerana mereka melayu berpecah belah ! Syabas buat abang Hailer.

    ReplyDelete
  8. memang sepatutnya ahli PAS yang Syirik ini berambus ke negara lain... mempergunakan nama Allah untuk menyesatkan orang lain... Dajjal memang suka orang begini rupa...

    ReplyDelete
  9. Pas dah masuk parti ajaran setan..memang layak dihalau

    ReplyDelete
  10. Terrbaikk.. Salute lu bro..

    ReplyDelete
  11. Baru Nabi N.Ajis a.s tahu betapa sukarnya nak cari makan dengan hanya bermodalkan fitnah dan tin milo dalam era informasi kini.

    Itu baru guna hailer, lone ranger pulak tu. Kalu datang segerombolan bawak telur biawak macammana???

    ReplyDelete
  12. bagus dan syabas buat penduduk kampung tersebut krn menghalau puak yang mengaku ISLE tapi m'yokong yahudi ni...harap2 lepas ni ramai lagi yg buat demikian

    ReplyDelete
  13. nampaknya dah banyak tempat yg ikut macam Johor dn Melaka... rakyat dah meluat dn menyampah dgr ceramah pembangkang ni...mereka masih tak serik2...dok membohong dn memfitnah itulah yg mereka bleh buat... hoi la ni rakyat dah tau kelentong pembangkang... org bodoh bolehlah kamu tipu... engko sajalah ikut ketua si pelakon porno video Eskay merangkap pembela yahudi, dan penyokong Islam pluralisme-libralisme...jangan pengaruhi kami!

    ReplyDelete
  14. Aku tak akan buat macam ini. Ini emosi namanya. Walaupun kita marah sekalipun biar kita tunjuk adab murni kita. Apa salahnya kita minta mereka keluar dari surau itu. Kerana surau itu Umno yang punya. Umno diibaratkan kafir pada Pas.Jadi dengan segala hormatnya kita suruh mereka tinggalkan surau kafir.

    Pandangan saja. Nak setuju boleh..tak setuju pun boleh kerana aku ini bebas berfikir.

    Sasiah perlu. Untuk melambangkan keperibadian dan adat keMelayuan..

    Wallahualam..TK.

    -setiadenganUMNO

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...