Bersama Berjuang

Tuesday, March 6, 2012

Confirm DAP Ganti PAS di Kedah. Azizan Diarahkan "Bercuti" ???



Kemelut yang melanda PAS Kedah sememangnya telah dijangka, setelah serangan bertali arus dari Anwarista, termasuklah Aziz Bari, Adam Adli dan PASrasit yang lain.  Pengecualian diberikan kepada Mahfuz Omar, yang lebih berminat untuk menjawat jawatan Perdana Menteri, berbanding Menteri Besar! 

Mahfuz jadi PM? Adooiiyyyaaaaaaa... lingkup!!!

Azizan Razak kini dalam dilemma, apabila pertemuan yang diaturkan gagal mencapai kata sepakat dalam meredakan kemelut dalam PAS itu.  Pihak satu lagi jelas tidak berpuas hati dengan aturan yang telah dibuat oleh wakil dari PAS Pusat.  

Dan kelemahan pentadbiran dijadikan modal oleh PASrasit, selain dari penghinaan Azizan terhadap buku Jingga dan soal AUKU.  Anehnya, alasan-alasan itu berkait rapat dengan Anwar Ibrahim.  

Tidak salah untuk rakyat melihat ia lebih kepada soal PASrasit mengukuhkan kedudukan mereka di dalam PAS.  Apatah lagi, Azizan dikhabarkan telah membuat kenyataan agar Nik Aziz menutup mulutnya di atas kemelut ini.  

Ramai yang faham, sesungguhnya Nik Aziz adalah sekutu rapat Anwar, dan Anwar adalah sekutu rapat Israel.  Mungkin inilah yang telah diluahkan oleh Azizan Razak, yang sudah muak dengan permainan politik tahap sundalan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan sendiri.  Perjuangan PAS yang telah lama terpesong, bertambah lagi pesongannya akibat "diliwat" berkali-kali oleh Anwar.

Ada pula berita yang mengatakan dua orang "anwarista" yang bermasalah dengan Azizan dikhabarkan menunggu kepulangan Anwar agar mengubah pendirian atau keputusan yang telah dibuat oleh PAS pusat.  

Fuhh... sekali lagi mereka bergantung kepada Anwar. Tiada lagi "kejantanan" PAS, apabila terpaksa menyerahkan tampuk kuasa kepada Anwar.  

Azizan dikhabarkan sedang "mengkaji" cadangan untuknya "bercuti" sementara.  Siapa yang memberi arahan itu?  

PAS bercita-cita untuk ganti UMNO.  Tapi jelas Anwar telah berkuasa di dalam PAS.  Maka PKR ganti PAS.  Dan PKR pula tunduk kepada DAP.  Maka PAS adalah "kasta pariah" di dalam Fuckatan.  

DAP ganti PAS.
PKR ganti PAS. 
PAS is dead!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...