Bersama Berjuang

Wednesday, December 22, 2010

PAS JAHANAM!!! PASANGAN ZINA ADUN SELISING AKAN MEMBERI KETERANGAN!!!


Keadaan semakin kritikal... cukup kritikal apabila Nadi Rakyat berjaya mendapatkan pengesahan bahawa wanita dalam kes zina dalam Koch KTM ADUN Selising akan tampil membuat pengakuan dan cerita sebenar.  

Panas Menggelegak!!! Bekas suami wanita terbabit juga telah bersetuju untuk memberi kerjasama. 

Gerakan Timur memohon agar Nadi Rakyat memikirkan cara untuk memastikan keselamatan mereka terjamin.  GT yakin, terdapat pihak-pihak yang tidak senang dengan skandal ini akan melakukan apa saja demi menyembunyikan kebobrokan, keburukan, kedasyatan, kehaprakan, kesesatan dan kejahatan mereka dari diketahui oleh sekalian rakyat!!!

APALAGI, SAIFUL BAHRI KOCH KTM MESTI MELETAKKAN JAWATAN, SEGERA!!!  

Nadi Rakyat memberi sehingga habis tahun ini untuk berundur.  Jangan salahkan mereka andai pendedahan  yang lebih DAHSYAT & SYAHWAT menantimu!!!

PKR Liwat, Pas Tanggung,
Berani Buat, Berani Tanggung!!!

10 comments:

  1. Tepok tangan sebelah memang tak berbunyi.Tapi PAS/PR suka tepuk air kencing didulang.
    Terpercik keseluruh badan.HANCINGGGG

    ReplyDelete
  2. tajuk pas jahanan dipautkan semula ke melayurayadaily. TQ

    ReplyDelete
  3. mengaku sajelah...

    ReplyDelete
  4. aku atas pagar:

    aku baru nak kenal politik, semua akhbar politik aku baca, semua politik aku join...selalu aku sembang dengan pakci2 umno, pkr tetapi semalam aku terkejut beruk...bila aku join puak pas kat tempat aku di rumah pak haji lagi kerana nak buat keje khawin...tiba2 termasuk bab utz selising zina isteri orang, dalam 7 orang puak pas + 2 orang atas pagar =semuanya sembilan, dari jam 11pm hingga 4 pagi, semua berbahas dan beri pendapat, 6 orang tak percaya tapi seorang lagi kata" apa pun boleh berlaku" pasal daging tigasegi ini orang boleh membunuh, orang boleh memfitnah,orang boleh main bomoh, orang boleh jadi gila, kan hanya satu benda sahaja yang boleh menegangkan daging lelaki" mesti daging tigasegi tu...aku tak faham sangat dan keliru, maklumlah tak pernah dapat, lagipun bahasa kiasan..tapi bila kawan aku sama atas pagar memahamkan aku, jadi sedap pulak topik ni....pak haji sambung lagi sengan berseluruh " kalau berlaku betul2 macammana? satu soalan yang tidak disangka2 oleh 6 puak pas termasuk aku berdua, ada yang kata..tak mungkin! tapi "aku kata kalau terjadi betul2" bentak pak haji..masing2 berpandangan, seorang yang paling alim berkata" biar Allah yang membalasnya", pak haji bersuara lagi, memanglah Allah SWT murka. Aku maksudkan tentang pandangan orang ramai hal parti kita...malu kita!! walau yang buat orang lain tapi yang nak menanggung pandangan dan sindiran kita...lebih2 lagi kat kampung kita beberapa kerat aje puak kita(pas), seorang lagi bersuara"lantak lah dengan dia, pandai menekan kenalah sakan" "pala hotak hang' seorang lagi membentak...tiba2 seorang muda (pemuda pas) berkata..apa pun terjadi kita kena pertahankan parti kita dan nama tok guru(nik aJis)...kalau betul pun berlaku kitakan itu semua fitnah, macam biasa!!...semua memandang kearah pemuda pas itu dan menggangguk kecuali pak haji...bila suasana terlalu panas hingga telingga masing2 mulai merah aku dan kawan atas pagar minta izin beredar dari situ...akhirnya aku dan kawan aku buat kesimpulan puak2 pas ini cuba menyorokkan kisah benar, apa guna mengaku islam jika yang benar disorokan , yang tak benar cuba didedahkan...aku malu dengan orang kampung aku...wassalam.

    ReplyDelete
  5. La... aku ni tahu lama dah perangai puak2 PASBODO ni...apa2 pun bnyk dah Tuhan turunkan bala kat PASBODO ni..Nik Jis lo ni tgh tenat...tenat...kesianla..pakat2 smbhy hajatlah weh..cari MB baru utk Kelate ni..cari mcm KM Melaka..Melaka Maju Rakyat Hidup Selesa..Bersih..Aman..sbb berkat

    ReplyDelete
  6. dah lebih 2 minggu
    takde pun pompuan tu buat keterangan
    gomo dengan video nya
    habuk pun tarak
    gerakan timur pun sama dengan gomo ni
    kaki fitnah

    ReplyDelete
  7. anon 8.46,
    Kalau fitnah, dah awal2 Papa Gomo kena saman.

    Kan???

    ReplyDelete
  8. KALAU LAH BENAR BERITA INI......ASTAGFIRULLAHHA AZIM....BURUKNYA PERANGAI LEBAI PAS...TAPI TAK MENGAPA DOSA MEREKA AKAN DIAMPUNKAN OELH POK NIK...DAN MEREKA BUATLAH DOSA SEBESAR MANA PUN... DAH PASTI MASUK SYURGA SEBAB YANG MENJAGA KUNCI SYURGA NI ADALAH MANUSIA TERMULIA DUNIA NIK AJIS.....DIA BEGITU RAPAT DENGAN ALLAH SAHINGA DAPAT BERINTERAKSI SECARA DIRECT DENGAN TUHAN.....

    ReplyDelete
  9. anon 10.01

    die mmg rapat tp semua fatwa die mengarut..aku rs org tua tu nyanyuk salah dgr..tu yg fatwa die merepek je semua..yang pengikut pulak follow je semua..even bende yg mudah pikir pakai lutut pun kt tau ia xbtol..

    aku rasa pas kene melalui penjenamaan semula tukar nama parti..nama yang aku cadangkan ialah PARTI PANDIR SEMALAYA..(tribute to pak pandir)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...