Bersama Berjuang

Wednesday, September 7, 2011

PANASSS: Mustaffa Ali Bogelkan Mat Sabu Bulat-Bulat! Mat Sabu Akan Bertukar Parti?


Akhirnya PAS tidak mampu untuk terus mempamerkan kesetiaan terhadap kenyataan Timbalan Presidennya yang jelas mencabar seluruh anggota keselamatan dan rakyat Malaysia.  

PAS, melalui Setiausaha Agungnya, Mustaffa Ali membuat pengakuan bahawa mereka menolak ideologi komunis, dan mengakui bahawa UMNO telah memperjuangkan kemerdekaan negara. 

Kasihan Mat Sabu, dibogelkan bulat-bulat oleh PAS sendiri gara-gara bersikap aneh dan menjelekkan dalam meraih publisiti politik.  

Inilah contoh terbaik tentang kedangkalan serta kecetekan pengetahuan tentang negara sendiri oleh Mat Sabu.  Percubaannya untuk menukar fakta sejarah sangat bahaya, terutamanya kepada generasi muda. 

Sebenarnya, tiada masalah untuk Mat Sabu ucap selamat tinggal kepada PAS, kerana DAP pasti menyambut penyertaan Mat Sabu dengan yam seng dan yam pui... tidak ketinggalan babi panggang!!!

Maka Bukit Bintang telah dimasyhurkan sebagai kawasan selamat untuk Mat Sabu pada PRU yang akan datang.  Mat Sabu Bintang Tiga bertanding di Bukit Bintang.. mmg classy sungguh !!!

Tiada beza antara PAS dan DAP.. .kerana DAP ganti PAS!


2 comments:

  1. Mat Sabu boleh hidupkan PKM (Penyalak Komunis Melayu. Mat Sabu dah kurangkan keahlian PAS maka bertambahlah keahlian UMNO. Syabas Mat SAbu....terima kasih kerana mengkhianati parti sendiri.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...