Bersama Berjuang

Thursday, July 21, 2011

SELANGOR MENANGIS: PANASSS... Ramadhan Menjelma, KONSERT BERGEMA!!! TAKE BEEEERRR...!!!

Tinggal beberapa hari lagi sebelum umat Islam di Selangor akan menyambut kemuliaan Ramadhan Al Mubarak.  

Di Selangor, kerajaan negeri dengan bermurah hatinya, selaras dengan slogan yang bakal ditukar iaitu "merakyatkan ekonomi selangor", akan membantu persiapan rakyat menyambut ketibaan bulan suci ini  dengan acara gilang gemilang; Konsert MTV World Stage Live i-City pada 24 July ini. 

Artis yang dijangka hadir ialah 30 Second To Mars dan Pop Shuvit.  Pemilihan artis yang "tepat" ini pastinya membantu PAS untuk mengembangkan syiar Islam, khususnya di Selangor.

Ia juga diharap dapat menarik ramai golongan muda "memahami" Islam sejati yang selama ini diperjuangkan oleh PAS.  Sekaligus, ia dapat mengelakkan anak muda terjerumus dalam masalah moral, seperti mana konsert-konsert yang pernah berlaku sewaktu zaman pemerintahan BN dahulu.  

"Kafir" sungguh BN!!!  

Penganjuran konsert ini juga adalah bukti untuk menutup mulut fitnah jahat dari UMNO dan Barisan Nasional, yang selama ini cuba menggambarkan bahawa PAS hanyalah keldai DAP.  

Konsert ini bermakna PAS adalah bersaudara dengan DAP, bukan balaci.  Juga, DAP dan PKR mengiktiraf PAS dengan memberi kuasa untuk membenarkan konsert ini diadakan.  Secara halus, sebenarnya tarbiyah PAS kepada kedua parti ini sudah menjadi sama sekali.

TAKE BEER!!!  TAKE BEER!!!

3 comments:

  1. Fuhhh..PeDas..PeDas..PeDas !!!

    TakeBeer PASngok !!!
    TakeBeer PKRabak !!!
    TakeBeer DAPigs !!!

    JOM BALUN...

    ReplyDelete
  2. maaf.. statement "seperti mana konsert-konsert yang pernah berlaku sewaktu zaman pemerintahan BN dahulu"..
    -tidak pernah berlaku lagi di shah alam ni sewaktu pemerintahan bn dulu :C

    ReplyDelete
  3. WAHAI ULAMAK, USTAZ, EXCO, ADUN PAS...TAHNIAH..ANDA MENYOKONG MAKSIAT DI SHAH ALAM..YANG MAJORITI ORANG ISLAM/MELAYU...HARAP KONSERT INI DIBATALKAN AGAR PERKARA NAHI MUNGKAR TAK BERLELUASA DI SHAH ALAM...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...