Bersama Berjuang

Thursday, July 21, 2011

KAHKAHKAH...!!! Khalid Ibrahim Sahkan Nasrudin Tantawi Sbg "Pondan"? KAHKAHKAH...!!!

Pemuda PAS "kesal" dengan penganjuran Konsert MTV World Stage i-City.  

Nasrudin kata ia mengguris hati umat Islam kerana penganjuran dibuat pada saat umat Islam sedang membuat persiapan menghadapi bulan Ramadhan.

Nasrudin, perkataan "kesal" dan "mengguris" sudah lama menusuk qalbu umat Islam di Selangor.  Sejak PAS berkuasa bersama Fuckatan, hati rakyat terutamanya di Selangor semakin remuk, renyuk.  Islam "dilacurkan" semahu-mahunya!!!  

Memo bantahan Pemuda PAS terhadap konsert ini yang diserahkan kepada MB Selangor tiada sebarang jawapan.  Cubaan susulan untuk berjumpa dengan Khalid juga gagal.  Itu bermaksud, bahawa PAS "YOU ARE NOTHING, AND STOP ASKING!!!"

Memo itu dihantar melalui Khalid Gereja...muahahahahaha... cuba la tanya, sudah dihantar memo itu kepada Khalid Gagap ke belum?  Entah.. entah.. hehehehehehe...  Khalid Gereja, liberal sial mangkuk ni.  Kalau kalimah Allah pun digadaikan, setakat konsert nih.... arrggghhh! Small matter!!!

"Kesal" dan "mengguris", itulah arti mampu kepada Nasrudin.    Kasihan PAS, gaya rayunya laksana hamba memohon sebutir nasi dari tuannya!!!

Pemuda PAS "dibodohhanjingkan"!  Ini mungkin jua disebabkan Khalid Gagap merasakan tidak perlu dilayan tuntutan dari si bacul ini, kerana sedar tiada apa yang boleh mereka lakukan.  

Nasrudin Tantawi PONDAN!!!... aauuwwwwww...!!!  

Apakah kita bakal melihat Pemuda PAS "jumpa kembali telor yang hilang"? Beranikah Unit Amal PAS menjadi barisan hadapan demo di i-City nanti???

Atau;

Apakah ini satu lagi sandiwara politik "untuk melepas diri" dari PAS? 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...