Bersama Berjuang

Thursday, July 21, 2011

Jom Sokong FB Kempen Tolak Menteri Amaran!!!

GT tetap dengan pendirian, iaitu memperkasakan BN dari dalam, selain serangan bertalu-talu kepada pembangkang.  

Dan BN tidak boleh terus mempunyai "liabiliti" dalam barisan hadapannya.  Hisham tidak cukup "jantan".  Hisham lebih sesuai di kementerian yang lain. 

Jom beri Hisham peluang kedua, KLIK & "LIKE" SINI

2 comments:

  1. Memang dah lama Hishamuddin tidak menampakan 'charisma'nya sebagai seorang menteri dalam negeri Malaysia. Namun kita tak boleh buat apa2 sebab segala2nya ditangan kuasa DS Najib. Beliau yang mempunyai kuasa mutlak tentang perlantikan ahli kabinetnya.Mungkin DS Najib tidak mengkaji latar belakang serta kebolehan sesaorang terlebih dahulu sebelum sebarang kesesuaian perlantikan dibuat.Setelah banyak komen dibuat dalam ruangan ini dibuat,namun DS najib tetap tidak mengambil perhatian tentang hal ini.Kita tengok saja lahhhhhh.

    Pak Sangkut.

    ReplyDelete
  2. aku dah lama perhati , menteri harus berani, tegas demi menjaga keselamatan negara, siapa yg menghina negara, lagu dan bendera kebangsaan harus dilucutkan hak kewarganegarannya dan tidak dibenarkan masuk ke malaysia lagi tidak kira kaum melayu, cina, india atau apa-apa bangsa pun.

    aku anak harimau berantai

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...