Bersama Berjuang

Sunday, July 3, 2011

BERAPI !!! Bukti Sam Ketot Lagi Berani Daripada Hisham Amaran!!!




Ini adalah bukti sahih bahawa Sam Ketot lebih berani dari Menteri KDN. Tidak perlu dinafikan lagi.  Namun sedikit persoalan bermain di minda GT.  

Adakah Sam Ketot yang terkencing pabila disergah mahu lari lintang pukang apabila diserbu sewaktu berdemo layak digelar berani?  

Atau,

Apakah Sam Ketot jadi berani kerana Hisham penakut pahit?  

Dah jelas, nyata dan terang di dalam video diatas, Sam Ketot menghasut rakyat untuk turun berdemo di jalanan bagi menumbangkan kerajaan.  Keganasan yang berlaku di Timur Tengah menjadi model fahamannya!  

Apabila merujuk kepada Libya, maka Sam Ketot secara tidak langsung memberitahu bahawa dia mahukan campurtangan asing untuk menghuru-harakan negara.  Apa jadi dengan Libya?

ISA is a preventive measure.  And prevention is better than cure!  

And how on earth that someone who is well-educated and current Minister seems to be hard to understand it?

2 comments:

  1. Baca ni IGP n Hishamudin,http://www.nst.com.my/articles/13niff/Article/Article/art_print

    ReplyDelete
  2. cheh, Hisyam bukan takut, cuma dia tak berani je. Lagipun dia bukan takut kat syam ketot tu, apalah sgt class si Syam tu, makan puji saja. Hisyam cuma tak berani nak berdepan dgn Lim Kit Siang dan Karpal dalam dewan je. Nanti bila mangkok ayon dua ekor tu sergah kat dlm dewan, apa Hisyam nak jawab? mau terkuchil dibuatnye. baik play safe je beb!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...