Bersama Berjuang

Monday, May 23, 2011

TRAGEDI HULU LANGAT: INIKAH "BALA" KERANA MENGUNDI PAS DAN PAKATAN?


Politik yang dimainkan oleh PAS mmg cukup berbahaya.  Politik kebencian dan mengkafirkan, yang akhirnya membawa kepada perpecahan ummat.  Isu moral dan keislaman menjadi titik penting dalam perjuangan, yang akhirnya menjadi suatu perlumbaan;  siapa lebih Islam.  

Dan mengaitkan Barisan Nasional dengan bencana atau tragedi yang berlaku semakin menjadi-jadi sebelum PRU 2008.  Waima peningkatan kemalangan jalanraya pun adalah salah Barisan Nasional dan UMNO!

Maka segala bencana dan tragedi yang berlaku adalah "BALA" yang Allah turunkan berikutan ketidakmahuan rakyat mengundi PAS, yang kononnya dipelihara dari maksiat. 

Artikel menarik yang mengembalikan paku buah keras kepada PAS berikutan sikap mereka yang suka menuduh Barisan Nasional punca turunnya "BALA", KLIK SINI.

1 comment:

  1. bagi pas hijau, undi pas masuk surga, cuma aku nak tanya apa hukumnya umat islam yang undi, kapal sinki sink sin yang telah berikrar langkah mayat aku dulu baru bolih tubuh negara islam, kira masuk surga jugakah. dan undi kepada pemimpin dap yang lain yang nyatanya amat anti islam, tetapi pandai berpura-pura membaca satu dua ayat alquran dan menghurai hanya untuk kutuk umno/bn, kira masuk surga jugakah.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...