Bersama Berjuang

Monday, May 23, 2011

DS NOH OMAR BERJAGA HINGGA 6 PAGI, KHALID GAGAP PULA MABUK DI U.S?




Aku tertarik dengan gambar dari blog PapaGomo yang menunjukkan kebodohan Khalid Gagap dalam isu tanah runtuh di Hulu Langat. Aku tak pasti sapalah barua yang salah bagi informasi kepada Khalid Gagap yang dikatakan berada di US ketika kejadian berlaku. Hari ini kecoh cerita Khalid Gagap memendekkan lawatan di US hanya kerana mahu melawat tapak kejadian. Itupun selepas berita DYMM Sultan Selangor akan melawat tapak lokasi itu hari ini. 
Ada betulnya kata PapaGomo "KHALID GAGAP, HULU LANGAT KAU KATA HULU SELANGOR. TANAH FELCRA KAU CAKAP TANAH FELDA. KAU NI BINGAI LAH KHALID GAGAP. BINGAI!!!"

Aku turun mencari informasi terkini dari pemimpin UMNO Selangor, apa yang menarik adalah dari Twitter Datuk Seri Noh Omar apabila beliau memaklumkan bahawa beliau balik ke rumah jam 6 pagi selepas selesai misi menyelamat dijalankan. Aku ada soalan kepada pembaca. Kalau betul Khalid Gagap berada di US ketika kejadian, adakah Exco Selangor berada di kawasan kejadian sehingga selesai misi menyelamat? Kalau tak ada, elok lah rakyat Selangor menilai semula siapa mereka.


Gambar pemimpin di lokasi tanah runtuh. Klik sini. 

Sumber:  KitaGempur.Com

GERAKAN TIMUR: 
Mgkin cuaca di US membuatkan Khalid "mabuk" atau "jetlag" mengakibatkan daerah dalam negeri pentadbirannya pun dia tak kenal.  

Dah namanya pun Khalid Gagap, bodohnya dah tentu... nak wat camne kan?

2 comments:

  1. Penduduk kampung kat sekitar lokasi bencana tu merungut pasal sikap ahli parlimen pas hulu langat yang kejap ada..kejap tak ada kat situ.

    Ada yg dah kata menyesal undi pas...

    ReplyDelete
  2. salam, posting anda sunguh menarik saya follow blog anda dgn gaya penulisan yang menarik. syabas! dapatlah kiranya anda follow blog saya utk kongsi maklumat http://komesokmo.blogspot.com tkasih

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...