Bersama Berjuang

Monday, May 30, 2011

TOK HIM DIGERUNI ANWAR!!! ANWAR SEMAKIN TIDAK SELESA DENGAN PERKASA!


Rupanya Tok Him cukup digeruni oleh Anwar.  

Andai tidak, masakan Anwar melancarkan perang terbarunya terhadap Tok Him yang dilabelnya sebagai "ahli politik Malaysia paling buruk".  

Ini berikutan suara Tok Him selaku Presiden PERKASA ibarat membelah halilintar, yang mempertahankan Islam dan Perlembagaan Malaysia tanpa kompromi.  

Anwar mengambil peluang ini dengan menyatakan bahawa Tok Him melaga-lagakan Islam dan Kristian dengan mengistiharkan "jihad".  Seperti biasa, Anwar juga mendakwa suara Tok Him itu adalah dari restu UMNO.  Itulah Anwar, andai "kote"nya tidak mampu keras sekalipun, dia akan menuduh bahawa itu salah UMNO!

Kita semua tahu fakta sebenarnya, apatah lagi dengan laporan Polis dibuat oleh ahli DAP sendiri yang berada di majlis tersebut.  Biarkan Polis menyiasat, GT tidak mahu mengganggu.  

Tidak dinafikan, PERKASA telah membuka mata dan minda orang-orang Melayu tentang Perlembagaan Malaysia, antaranya artikel 153 dan Islam sebagai agama persekutuan.  Keupayaan PERKASA ini sebenarnya menghakis ideologi durjana syaitanirrajim yang cuba dipopularkan oleh Anwar.  Hasilnya, kebangkitan ummat Melayu cukup ditakuti oleh Anwar, yang menyaksikan undi Melayu terhadap Fuckatan semakin menurun pada beberapa PRK yang lepas.  

Selaku si pengkhianat bangsa, sewajarnya Anwar rasa tidak selesa dengan perkembangan ini.  

Seperkara untuk pengetahuan umum, GT melihat apa yang dibuat oleh PERKASA hanyalah MEMPERTAHANKAN apa yang termaktub, hasil perjanjian pejuang-pejuang terdahulu.  Dan PERKASA bukanlah meminta lebih daripada itu.  

Selama ini, semua agama berhak dan diberi kebebasan untuk mengamalkan agama masing-masing, walaupun ada upacara dalam agama itu mengakibatkan kesesakan teruk atau menghalang keselesaan umum.  

Tapi itu lah Melayu yang cukup pemurah, siapa kata agama lain ditindas?  Cuma dongengan Anwar dalam cita-citanya yang menghalalkan segala cara, untuk menjadi PM at all cost!  

GANYANG ANWAR!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...