Bersama Berjuang

Tuesday, May 24, 2011

Merdeka Review Bakal Bungkus...! MERDEKA!!! MERDEKA!!!


GT hanya sekali sahaja buka dan baca Merdeka Review ini.  Itupun pasal artikel bodohnya pada tahun lepas rasanya, mengatakan BN sudah bersedia menghadapi PRU, berdasarkan maklum balas dari rakyat kononnya.  Walhal, BN pada ketika itu sedang "luka parah". 

Itulah hebatnya "review" dari mereka.  Sangat "jahat" motif mereka berbuat demikian.  Tapi dah mmg portal pro pembangkang, itu ler kerjanya... mencipta propaganda.  Nak2 pulak berfahaman DAP laknatullah.

Bagaimana penaja sudah tidak mahu menaja?  Senang, pertama, GT rasa berita-berita mereka ini tahap "sampah", jadi tidak mampu menarik pembaca.  Kedua, tangan-tangan Ghaib dibelakang mereka mungkin sudah tidak lagi dipercayai oleh "funder"-"funder" yang sedia ada. 

GT rasa mereka tidak perlu risau.  RocketKini akan dilancarkan.  Cuba mohon jawatan disana, senang sebab sama "sifat" nya. 

Utusan Malaysia mgkin boleh juga asalkan boleh berbahasa Melayu dengan baik.  Almaklumlah, puak-puak nama je orang Malaysia, namun bahasa kebangsaannya tunggang langgang.  Ada pula yang sampai tahap tak faham... minta jurubahasa... lebih baik dibuang negara je!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...