Bersama Berjuang

Friday, April 15, 2011

PILIHANRAYA SARAWAK: TAKTIK JING-GAY MULA BERLENDIR DI RUMAH PANJANG!!


Wowww!!!  Kempen PKR telah sampai ke tahap yang telah dijangka.  Pembohongan dan penipuan tahap Jing-GAY telah mula dimainkan oleh PKR.  

Tiada apa yang menghairankan berikutan taktik ini menggambarkan typical anuwar; pembohong terhebat abad ini!!!  

Baru Bian, yg bercita-cita menjadi Ketua Menteri, telah melaksana taktik anwarista ini di rumah-rumah panjang dgn menjanjikan habuan kenaikan gaji kepada tuai rumah, penghulu, pemacha dan temenggong.  Yang pasti, ini akan berlarutan sepanjang hari ini di semua ceramah mereka di rumah panjang.  

Untuk orang Sarawak, rakyat Selangor telah berjaya ditipu hidup-hidup oleh Anuwar dan kuncu2nya.  Janji-janji manis manifesto mereka ibarat menanam tebu di tepi bibir.  Diperdayakan rakyat Selangor, kecuali mereka yang tidak mengundi pembangkang spt GT.. hehehehe...  Apa yang mereka sudah beri kepada rakyat Selangor???  Air free?  bohong, masih ramai yang tidak menerimanya terutamanya penduduk pendapatan sederhana di rumah2 pangsa! 

Tanyalah masyarakat India di Penang, betapa hancur luluhnya hati mereka apabila rumah mereka dirobohkan.  Tanyalah Melayu di Penang, betapa zalimnya apabila kg2 ratusan tahun yang telah didiami diambil oleh Kerajaan Negeri. 

Khabarkan di angin lalu yang membawa berita untuk rakyat Sarawak, sekali diperdaya itu tertipu, dua kali itu bodoh.  

Rakyat Selangor tertipu, jangan rakyat Sarawak diperbodoh!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...