Bersama Berjuang

Monday, April 4, 2011

PILIHANRAYA SARAWAK: HADI AWANG KATA CONTOHILAH KERAJAAN PAS TERENGGANU 1999 - 2004!!!


Aduh!!!  Lucu skali bila Hadi Awang berkata contohilah Kerajaan PAS di Kelantan, Kedah dan Terengganu.  Alasannya, pemimpin mereka amanah dengan harta rakyat... hahahahaha..  

Betullah tu.. Kita masih ingat betapa ladang rakyat "dijaga" dengan baik oleh Kerajaan PAS sehinggakan rakyat mendapat manfaatnya terutama orang asli.  Mereka hidup "gembira" dan ini menunjukkan betapa PAS cukup menjaga harta rakyat dengan amanah.  Betapa amanahnya PAS sehinggakan ada pemimpin mereka yang heboh diperkatakan "membela" blogger dgn jutaan ringgit.  Siap bawa ke china bergambar dengan china doll.  Jutaan ringgit tu bro.. dari mana duit tu... jatuh dari langit???  anugerah dari ayah pin?

PAS Kedah juga telah menjaga harta rakyat dengan "baik" apabila melantik kroni seperti anak menantu, cucu buah kepada MB Kedah Belanda yang mengikibatkan kerugian pada GLC di Kedah spt KTPC dan KHTP.  Berjuta-juta ringgit.

PAS Terengganu juga "sgt" amanah apabila menjadi "pilihan rakyat" untuk mentadbir Terengganu sehingga kini!!!  Hahahahahaha... 

Hadi Awang telah menjual temberangnya kepada penduduk Samarahan.  GT harap rakyat Sarawak tak perlulah percaya dengan sembang berdegar-degar darinya.  Biarlah dia dengan serban, jubah dan hadis-hadisnya kerana keadaan sebenarnya tidak seperti yang beliau lafazkan!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...