Bersama Berjuang

Friday, April 8, 2011

MEMAHAMI PEMIKIRAN SEMPIT AHLI PAS YG MEMBAWA KPD KEGANASAN!!!

Apabila kita sebut keganasan, maka hendaklah kita ingat akan PAS.  Dan janganlah pula kita berfikir bahawa PAS itu Islam.  Islam itu agama yang syumul, manakala PAS adalah pelacur agama.  

Kedua-duanya adalah entiti yang berbeza, ibarat minyak dan air, andai dicampurkan bersama, pasti kelihatan perbezaan itu dengan jelas.  Namun, beza yg ketara hanya pada mereka yg benar-benar melihat, dan pada mereka yang inginkan kebenaran.  

Dan bagi bAhlul PAS, tidak wujud minyak dan air.  Mereka lebih melihat air masak dicampurkan dengan air todi.  Maka warna air masak berubah.  Bukan sahaja berubah, air yg dicampur itu diminum pula mereka ini.  Maka menjadi tolollah mereka tanpa mampu membezakan antara agama dan parti politik.  Hitam-sehitamnya hati mereka.  

GT pernah menulis bahawa otak mereka tidak boleh mengasimilasikan perkara-perkara yang kompleks.  Mereka lebih suka dengar pembohongan dan eksploitasi dari pemimpin mereka sambil mulut terlopong meleleh air liur dan sesekali menjerit "take beer".  Bukan takbir.  Mereka juga rela dimanipulasi seolah-olah orang yg berkata-kata itu maksum.  Oleh yg demikian, apabila proses ini berlaku berulang-ulang, maka otak mereka tidak lagi mampu berfungsi dengan efektif.  Mereka hanya mampu menafsir simple mathematics spt 1+1=2, 1+2=3 dan seterusnya.  Dari sample ini, maka bolehlah kita rumuskan mereka ini 2x5. 

Maka tidak hairanlah apabila mereka ini bertindak kejam dan ganas.  Arahan akan diikut secara membabi buta tanpa memikirkan risiko dan undang-undang negara.  Memali dan Jenalek suatu ketika berlaku dan berkait dengan PAS.  Itu belum budaya samseng jalanan apabila mereka berdemo, sesuatu yang berjaya dicernakan oleh mereka, hasil dari fahaman Anwarista, chapter "bontotkasi", dibantu pula oleh "fatwa"2 sesat guru-guru garu mereka.  

Adik Saiful menjadi mangsa.  GT punya anak buah seusia dengan arwah.  Melihat arwah seperti melihat anak buah sendiri.  Amarah yang dikawal tiba-tiba meronta-ronta keluar!  Marahnya hati ini.  Sial kau PAS!!!  

Astaghfirullahalazimmmmm...  cepat betul bisikan syaitan hadir cuba menyesatkan ummat Muhammad. 

2 comments:

  1. BODOH PUNYA PENCACAI UMPORN APCO...KLU IA PUN ITU SEKOLAH ADA KAITAN DGN PAS X KAN KAU NK SAMA KAN SEMUA SEKALI GURUNYA..BANGANG..BEBAL..CUBA KAU TENGOK SEKOLAH KEMENTERIAN YG DI URUS OLEH MENTERI X PEDIDIKAN UMNO KAU LAGI BNYK GURU DAN MURID NYA TERLIBAT DGN KEMATIAN...ROGOL...DADAH...SAMSENG..MELACUR..GAY...BOHSIA..DAN SEGALA JENIS MCM KEGANASAN SETARAF ORG DEWASA..TP BOLEH KAH KITA NK MENYAMAKAN SEMUA SEKOLAH ..GURU ATAU..MURID NYA MEMPUNYAI PERANGAI SETAN MCM SESETENGAH PEMIMPIN UMNO KAU...TENTU TIDAK KAN....JD KAN SINI AKU GAMBARKAN KAU MANUSIA PALING BEBAL KERANA TIDAK DPT MEMBEZAKAN TINDAKAN INDIVIDU DAN PARTI...BODOH.....

    ReplyDelete
  2. Anjing 8:25,

    Tahniah, anda baru saja mebuktikan kebenaran kata2 GT dengan komen bangang anda.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...