Bersama Berjuang

Thursday, March 24, 2011

MP PKR SANGGUP CARI UNTUNG DARI HASIL VIDEO LENDIR LELAKI Y!!! HAARKKKKKK PTUUIHHHH!!!!


Ikhlas dalam perjuangan demi kebenaran???  Itulah yang seharusnya menjadi persoalan kepada setiap pengundi di Parlimen Sg Petani yang telah mengundi Datuk Johari Abdul dari Parti Keadilan Rakyat sebagai MP.  

Sikap tamak dan pentingkan diri sendiri tanpa mengutamakan soal akhlak dan moral yang cukup dititikberatkan sebagai umat Islam telah menguasai dirinya apabila berpeluang "membuat duit".

Tindakan ini jelas menunjukkan bahawa video tersebut telah meragut kesetiaannya terhadap Anwar & PKR, namun strateginya untuk mengaut hasil "pelincir" RM 7 juta tidak kesampaian.  Johari tidak berpegang kepada kebenaran!!!

"Eh... Ini benar... Ini si polan nih... ketua pakatan rakyat!!!"  reaksi spontan Johari apabila menonton video tersebut.

Akhirnya, Johari terpaksa membuat helah.  Johari terpaksa meyakinkan Anwar bahawa dia tetap setia dengan PKR.  Walhal dia mempunyai rancangan untuk membawa 7 lagi ahli Parlimen PRK untuk menonton video yg sama dengan syarat, dibayar RM 1 juta setiap seorang yang dibawanya.

Johari telah terperangkap kerana bertuhankan duit.  Kebenaran dan akhlak bukanlah isu yang penting baginya.  Johari terpaksa berlakon menjadi "hero" PKR sebelum tembelangnya pecah!

Dan yang cukup menghinakan...  Johari SANGGUP MENCARI KEUNTUNGAN DENGAN VIDEO LENDIR LELAKI Y!!!  

HARRRKKKKKKK PTUUUIIIHHHHHHH !!!

2 comments:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...