Bersama Berjuang

Wednesday, March 23, 2011

EDISI MESTI TONTON KARYA AGUNG: "HIKAYAT JERUNG DAN MANGSA!!!" OLEH GT FILM PRODUCTION


Gerakan Timur Film Production dengan kerjasama Dimensi Pictures Ltd mempersembahkan sebuah karya agung nukilan JeffryDamien.  Filem bergambar yang kos pembikinannya menelan belanja sekitar defisit RM7.41 juta ini adalah rekaan semata-mata, dan tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati.  Filem yang seharusnya ditayangkan di pawagam serentak dengan sambutan 40 tahun yayasan selangor terpaksa ditunda berikutan gambar "perut" lembu tidak memuaskan hati pengarah sinematografinya.  

Jom tonton dan .... enjoy!!!















kehkehkehkehkehkehkeh....
Santai-santai bro n sis.. asyik heavy je.. kan?
kehkehkehkehkeh...

Sumber:  Dimensi

5 comments:

  1. kah! kah! kah! GT,

    memang hebat! aku nak hantar film ni pi hollywood, bollywood, chinawood & ka plywood promote biar dapat golden award ka, grammy award ka atau paling tidak granny award!!!

    kah!lah!kah! abis semua dilembukan dek ketuanya!!!! makan dedakla kamu moo moooo....

    ReplyDelete
  2. Den ahli umno perjuangan hak rakyat bukan kerano kroni.jom bersamo den dengan selogan
    !!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!

    http://malaysiandotcom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @bohmau
    jangan lupa hantar juga kat tigerwood.
    anwar dgn tigerwood kembar seiras tapi tak serupa..hehehehe

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...