Bersama Berjuang

Tuesday, March 22, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS: SAHABAT, JANGAN KITA HILANG FOKUS!!!


Isu yang panas dan hangat diperbincangkan waktu ini tidak akan memesongkan fokus GT kepada isu lain yang sedang menjahanamkan rakyat terutamanya di Selangor.

GT juga akan terus membongkar kepincangan - kepincangan yang telah dilakukan oleh fuckatan haram di Selangor.  Skandal Yayasan Selangor masih banyak lagi yang GT perlu dedahkan.  Ini negeri ku - tanah tumpah darahku - sekali maju menggempur musuh, berundur selangkah tidak sekali!!!  

Insyallah, dengan sokongan pembaca yang budiman, yg tidak jemu berkunjung di blog milik blogger jalanan seperti GT, sebaik mungkin maklumat akan disampaikan dengan cara GT.  

Jgn kita terlalu asyik dengan permainan isu  video xxx yang sedang berlaku, walaupun ia boleh memberi "polical mileage" kepada Barisan Nasional.  Banyak lagi yang perlu dibuktikan, kita tunggu perkembangan selanjutnya.  Dan jangan dilupa pula risikonya.  

Rakyat Malaysia telah menunggu lama untuk sesuatu yang bernama kebenaran.  Isu liwat yang berpanjangan sebenarnya satu kekejaman terhadap Saiful Bukhari.  Mujur Saiful sentiasa bersabar melayan karenah-karenah durjana-durjana yang senantiasa mencari alasan, agar isu liwat ini dapat ditamatkan secara "legal" melalui "technical error".  DESAK TERUS ANWAR!!!


Fokus dan fokus terus untuk mendedahkan segala kepincangan Fuckatan Harami.  Insyaallah, esok akan GT dedahkan lagi bukti kehaprakan Khalid Ibrahim.  Yayasan Selangor Menuju Kehancuran!!!  Sial kau Fuckatan!!!

3 comments:

  1. SYABAS BRO,

    INI YANG AKU BANGGA DENGAN KORANG NI. TAK MUDAH TERPEDAYA DENGAN TIPU MUSLIHAT MUSUH..

    TERUSKAN BRO.

    ReplyDelete
  2. Btui tu.... Saja nak ubah hala kot2 org percaya

    ReplyDelete
  3. kalau percepatkan kes saiful sudah tentu dato anwar dapat berehat panjang, itu pun kalau dia mau

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...