Bersama Berjuang

Tuesday, March 22, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS - DATO T ADALAH "WATAK" CIPTAAN ANWAR???



Siapa Dato T?  Apa motif sebenar beliau?  Mengapa ada tempoh seolah "negotiation" atau "table talk" 7 hari?  Betulkah dia kembali ke tempat kejadian untuk mengambil jam Omega dan terjumpa wayar dibalik almari, dinding whutsoever...

Ummi lebih berani.  Sebab apa?  Sebab Ummi membuat pendedahan "live" tanpa berselubung atau berkelubung.  Ummi berani sebab mencabar Anwar menyamannya andai berbohong.  Oleh itu, Ummi lebih kredibel berbanding dato T.

Nalla juga kredibel dalam membuat pendedahan.  Anwar kaki betina, Anwar kaki jantan, Anwar "toron" Shamsidar.  Segalanya didedahkan.  

Anwar pula tidak berani membuat laporan polis.  Takut kerana salah.

Tapi Dato T pula, baling batu sembunyi tangan.  Terpaksa pula BN menadah fitnah dari pembangkang!

Anwar memanggil press conference tergempar untuk penjelasan.  Ia diikuti dengan laporan polis.  Berani pula Anwar membuat laporan polis.  Adakah Anwar tahu bahawa Dato T tidak akan menyerahkan video itu selepas 7 hari nanti seperti yang dijanjikan kepada media??? 

Dato T hanyalah "watak" dalam plot terbaru Anwar untuk mengalihkan isu, untuk mencipta fitnah terbaru terhadap Barisan Nasional.  

Selagi Dato T tidak tampil secepat mgkin bagi meleraikan kontroversi ini, selagi itu GT akan tetap dengan pendirian bahawa dia adalah watak ciptaan Anwar. 

DATO T WAJIB TAMPIL MENYERAHKAN VIDEO ITU KEPADA PIHAK BERKUASA!!!  

LAGI MUDAH, EMAIL JE KAT GT DI  kalam.berdarah@gmail.com 

GT AKAN RUNGKAIKAN KEMELUT INI!!!  SETTLE!!!

1 comment:

  1. Setuju dengan GT, drama ini ciptaan PKR sebagai talian hayat bila melihat sokongan terhadab al-juburi menjunam dan PRU Sarawak bila-bila masa sahaja. modal kempen di Sarawak. akan kecoh seluruh sarawak bahawa lelaki dalam video itu bukan al-juburi dan ini hanya konspirasi kerajaan. Tugas kita bongkar siapa Datuk "T".

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...