Bersama Berjuang

Thursday, March 24, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS: BOMOH MANA PULA AKAN DIBAWA ANWAR KALI INI???


Apakah yang Anwar akan lakukan untuk menghadapi skandal video terbaru yg dikatakan "mirip" wajahnya???  "Mirip"?  GT rasakan tidak.  Walaupun GT belum melihat video itu, GT percaya akan sahabat bloggers Papa Gomo yang telah bersumpah menyatakan beliau telah menonton video itu dan yakin bahawa Anwar Ibrahim lah watak lelaki 2 kali pancut yang hangat diperkatakan.  

DS Nazri Aziz secara berseloroh telah memohon Anwar mandi bunga atau berjumpa dengan mana-mana bomoh untuk buang "badi".  Hehehehe...  

Ummi Hafilda pula telah memberitahu bahawa sewaktu perbicaraan kes liwat pertama Anwar, Ummi terpaksa berhadapan dengan pelbagai jenis bomoh yang dibawa oleh Anwar ke dalam mahkamah sehinggakan hakim pada masa itu terpaksa memberhentikan prosiding kerana bau kemenyan yang kuat!!!

Black magic, voodoo, santet, pelet, semar mesem dan tuju-tuju rupanya permainan Anwar juga.  Kita kena minta Nik Aziz bacakan apa yang patut kali ini.  Bahaya!!!

GT ingin cadangkan agar Anwar mendapatkan bomoh yang paling "power".  Oleh itu, bolehlah cuba mencari bomoh spt video dibawah:

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...