Bersama Berjuang

Thursday, March 24, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS: ANWAR DILIHAT MEROYAN DI JALAN PUDU AKIBAT MUNCULNYA DATUK TRIO!!!



Berita yang terbaru sampai ke pengetahuan GT ialah Anwar dalam keadaan marah yang teramat sangat dan mengamuk apabila Datuk Trio muncul membuat pendedahan.  

Mengapa Anwar kelihatan terlalu takut dengan kemunculan Datuk Trio sehinggakan mengganggu emosinya teramat sgt???  Apakah dosa Anwar terhadap Datuk Trio???  Apakah Datuk Trio menyimpan byk lagi rahsia Anwar???

Datuk Trio telah tampil dan sanggup menjadi saksi utama pendedahan video lelaki Y.  Bukan sahaja ianya memeningkan kepalanya yg sedang berhadapan dgn kes liwat, malah perkara ini telah disorokkan dari pengetahuannya oleh MP PKR sendiri yang telah menontonnya lebih awal.  Bukti bahawa MP nya sudah hilang kepercayaan terhadapnya!!! 

Lebih malang lagi, pendedahan tentang siapa Datuk Trio ini yg dibuat oleh dua panglima cicak mengkarungnya rupa-rupanya mengakibatkan Anwar terperangkap!  Terungkai kisah sebenar.  Cita-cita Anwar bakal terkubur dek "kepintaran" 2 orang panglimanya;  Saifuddin Nasution dan Johari Abdul.

Kasihan... Anwar dilihat sedang gentayangan di sekitar ibu negara, meroyan tanpa ditemani Azizah mahupun Azmin!!! 


kahkahkahkahkahkah.... Mgkin dia sedang "menumbuk" Datuk Trio... kahkahkahkahkah...

1 comment:

  1. saya org Singapore....jalan jalan terjumpa blog ini. Kenape tangkap dalam video?? Tangkap depan pintu kan lebih afdal....bawak jais, pak aji, pak polis, pak lawyer jadi saksi.
    Samdol nak tangkap samdol...dua2 masuk gol. Hehehhe..jgn mare ye. peace yo!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...