Bersama Berjuang

Friday, February 18, 2011

PROPAGANDA PAS SELEPAS TENANG!!!


Psywar terbaru dari PAS.  

PAS tahu momentum mereka untuk menghadapi PRU semakin menurun.  Mereka tewas di Galas, di Tenang dan Insyaallah, di Merlimau.  

Jentera mereka datang dengan moral down.  Jiwa kacau bahasa orang muda.  Sekacau jiwa Din Puduraya di Tenang.  Fitnah tohmahan blogger mereka semakin mudah ditangkis oleh blogger pro kerajaan. 

Terbaru, demi menaikkan kembali moral dan kepercayaan kepada pucuk pimpinan PAS yang semakin pecah tembelangnya, Haramkah menulis bahawa berpuluh-puluh NGO telah mencapai kata sepakat untuk menjatuhkan BN.  

Fuiyoooo.. berpuluh-puluh.. banyak tu... gerunnya GT.  Siap combined dengan anjing Anwar yg pengecut di London tu...

Siapa berpuluh-puluh tu???  PMRAM? Suaram? Haram? hahahahaha...  Stakat nak tulis berpuluh-puluh, pra sekolah PASTI pun buleh tulis.  Pas sudah terdesak.

Udah-udah le tu nak bikin gempak.  Baik kome buat kerje yang berfaedah.. cecite.. cecite...

2 comments:

  1. JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

    • Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

    • Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

    • Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
    • Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

    • Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

    • Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

    • Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

    ReplyDelete
  2. Anon 11.08,
    Terima kasih atas komen anda. GT setuju!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...