Bersama Berjuang

Friday, February 18, 2011

ANWAR MARAH KERANA ADA ORANG MELAYU KAYA ???


Haramkah menyiarkan berita tentang Anwar Ibrahim apabila terus-terusan menyerang orang2 Melayu terkaya dalam senarai top 10.  Alasannya, kronisme.  

Tahukan Anwar bahawa Robert Kwok juga dibantu oleh kerajaan pada awal pembabitannya dalam perniagaan spt gula, tepung dsb?  Robert Kwok juga diberi keistimewaan perniagaan seperti pengecualian cukai, ladang tebu, peralatan mesin dsb?

Tanpa bantuan Kerajaan, mana mungkin lahir tycoon Cina dan India.  Mengapa Anwar takut untuk menyerang tycoon2 ini?  Apa kepentingan Anwar kepada tycoon2 ini?  Apakah ada kaitan dengan Gobala sebelum ini bahawa "Chinese to fund Anwar, Indian to represent him in Court"?

Mengapa Anwar benci sgt dengan tycoon2 Melayu yang telah berjaya?

Cubalah periksa Shamsidar, Azmin, dan kuncu2 Anwar.  Bagaimana mereka boleh mempunyai berjuta-juta asset seperti yang didedahkan oleh Ummi Hafilda walhal mereka bukanlah dalam golongan tycoon?  

Dan dengan hanya 3 orang Melayu dalam top 10, rasis kah Melayu?  Adakah Melayu tidak memberi peluang kepada bangsa lain untuk menikmati kemakmuran ekonomi negara?  

Anwar mmg pengkhianat!!!

Bangsat lu Anwar!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...