Bersama Berjuang

Sunday, February 20, 2011

BOB LOKMAN SERTAI PASesat!!!


Akhirnya termeterai sudah bahawa Bob Lokman telah memilih untuk menjadi Penganut PAS. Perkara ini sebenarnya tidah lama dihidu oleh sahabat-sahabat bloggers. Selain itu, Bob juga terlibat dengan program sembahyang hajat anjuran PAS berhubung dengan isu perlantikan Datuk Khusrin sebagai SUK.

GT tidak punya masalah kerana ianya hakmilik esklusif tuan punya badan.  Bob mgkin punya alasan tersendiri untuk menyertai PAS - Penyundal Agama Se Melaysia ini.  Bob telah menyerahkan borang keahliannya di hadapan MB Kedah, Azizan Razak.  Cuma sekadar ingatan kepada Bob, politik itu bukan agama.  Andai mahu dekatkan diri kepada Allah, PAS bukanlah solusinya.

Maka selepas ini Bob mgkin akan lebih banyak terlibat dengan ceramah-ceramah PAS sebagai pengacara, moderator ataupun penceramah.  Segalanya mungkin.  

Kementerian Penerangan sudah boleh mencari calon-calon lain untuk mengacarakan program2 kerajaan berikutan Bob dijangka akan sibuk memenuhi undangan ceramah politik.  

Tidak perlu untuk terus memberi kepada mereka yang tidak pernah berterima spt Cikgu Mala di Tenang. 

2 comments:

  1. dia org kelantan ..biase laa..hijau merekot

    ReplyDelete
  2. dia org kelantan hijau merekot..biase laa

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...