Bersama Berjuang

Monday, February 21, 2011

ALLAH MAHA BESAR: MESEJ PENTING UNTUK ORANG MERLIMAU!!!


Isu YBK sangat merugikan rakyat Selangor.  Hak orang miskin dan anak yatim telah dinafikan oleh Khalid Gagap.  Bukan itu sahaja, hak rakyat untuk menikmati pembangunan dari terbinanya UITM kampus Serendah telah terkubur tanpa nisan.  

Pembinaan kampus yang seharusnya menjadi pemacu ekonomi untuk kawasan2 sekitar Hulu Selangor hanya tinggal mimpi.  

Kezaliman rejim Khalid yang menindas rakyat Selangor akhirnya memaksa YBK membawa projek ini ke Merlimau.  Pembinaan UiTM menjadi bukti bahawa orang Merlimau akan menikmati pembangunan ekonomi yang lebih pesat nanti.  Pembinaan ini juga bakal menyaksikan peluang pembelajaran kepada anak-anak bangsa, tanpa mengira anak orang PAS atau PKR. 

UiTM di Merlimau yg akan dibina adalah airmata rakyat Selangor.  Itu adalah hak rakyat Selangor, namun dinafikan bulat-bulat oleh rejim anti-melayu DAP Selangor pimpinan Khalid gagap.  

Allah maha Besar, PRK Merlimau yang akan berlangsung sebenarnya memberi mesej penting kepada orang Merlimau.  Bukti kekejaman Fuckatan Selangor berada di hadapan mata anda.  
ORANG MERLIMAU, JANGAN ULANGI KESILAPAN PENGUNDI SELANGOR!!!

Tahniah kepada DS Ali Rustam yg bertindak bijak dan pantas demi pembangunan negeri dan rakyat Melaka.  Rakyat Merlimau harus berbangga dengan kepimpinan Ketua Menteri Melaka. 

p/s - nantikan laporan SSDE Pendamaran Jaya dan Sri Andalas pada jam 10.30 dan 12.03 nanti..

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...