Bersama Berjuang

Wednesday, October 23, 2013

MESTI BACA: Penulis Dari Negara China Dedahkan Sikap Chauvinist Cina Malaysia!!!


“Keangkuhan orang cina Malaysia telah membuatkan mereka sentiasa memandang rendah terhadap keupayaan orang Melayu, walhal ramai orang Melayu sebenarnya bekerja atau belajar lebih pandai dari kaum cina Malaysia ini. Perkara ini sudah lama saya perhatikan, kerana saya memiliki perniagaan di Malaysia dan telah bercampur dengan orang Cina Malaysia ini. Sikap mereka suka cakap belakang dan tekan orang Melayu adalah menjadi tabiat dan budaya mereka. Mana mana orang Cina Malaysia yang tidak menghina orang Melayu dikatakan kolot dan membelot bangsa cina”.

Isi kandungan ini wajib anda baca... KLIK SINI


1 comment:

  1. Tapi malangnya sekarang sudah berubah, kerana loyar-loyar/hakim-hakim SAMPAH disyaki dr. DAPBANGKAI/PKR, disyaki makin ramai menguasai sistem KEHAKIMAN-UNDG-UNDG serta JPA keseluruhannya!

    Juga yg. hairannya terdpt pula peningkatan kaum Cina sampai 40, 000, dr. 20, 000 org. nak masuk JPA skrg ; tapi majoriti bukan main BENCI undi BN dulu. Sepatutnya SPA -KDN kena berhati-hati; jgn dibiarkan diSABOTAJ oleh penyokong DAPBANGKAI/PKR, semata utk 'perpaduan' kaum dlm. SPA, sedgkan MUSUH Islam/Melayu mana mahu perpaduan mahupun keamanan, bahkan asyik bela PENJENAYAH pula akibat asyik MENJILAT "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIR-BUAS Barat-Zionis!

    Dan malangnya, jenerasi muda Cina makin menganut fahaman Kristian Zionis. Matlamat utama bagi Kapir Harbi PUAKA-Kristian Zionis dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu kuat PAP-Barat-Israelnya), MUSUH Islam/Melayu sekrg., ialah supaya sbg. permulaan, P. Pinang, Selangor, serta Sabah-Sarawak (yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru), serta perkampungan Orang Asli disyaki, dapat diKRISTIANkan, supaya senang utk. diJAJAH!

    Tengoklah makin BINATANG betul si DAPBANGKAI - berani sekali HINA Kalimah ALLAH, menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Dan gereja Katolik juga mahu MENGKRISTIANkan Kalimah ALLAH kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Serta, malangnya undi kepada DAPBANGKAI/PKR termasuk di Sabah dan Sarawak, tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan seramai mungkin, dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin di pendalaman, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya, termasuk dgn. menggunakan isu Kalimah ALLAH ini.

    Sebab itu, kita jgn. lagi bergantung kpd. Bukan Islam – tengok Israel/Singapura yg. TERUS bawa masuk imigran Bukan Islam sampai berjuta, dpt. kerakyatan dgn. mudah, utk. MENGECILkan Bumiputera Islam Palestin/Singapura.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...