Bersama Berjuang

Saturday, May 14, 2011

BLOGGERS YG KAITKAN ANWAR DENGAN VIDEO SEKS MASUK NERAKA!!! - NIK AZIZ NIK MAT


Pemegang kunci syurga, Nicky Arjis telah mengumumkan bahawa sesiapa yang mengaitkan Anwar dengan video seks pemimpin kanan Fuckatan tidak akan masuk syurga. 

“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga)." 

“Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan Internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti,” kata Nik Aziz lagi.

Serangan bertali arus bloggers dan rakyat yang mahukan agar kebenaran didedahkan rupanya sangat membuatkan Nicky Arjis runsing.  Tanpa mahu mengambil pendapat dari orang lain, beliau telah memutuskan "fatwa" ini yang bakal menguatkan lagi sokongan ahlul PAS terhadap Anwar.  

Sayangnya Nicky tidak mahu menerima pendapat dari rakan-rakan PAS yang lain seperti Ustaz Harun Taib, Ustaz Abd Ghani Samsuddin waima Hadi Awang sekalipun. yang membenarkan perkara aib bakal pemimpin didedahkan bagi mengelakkan ramai yang teraniaya.  Sebenarnya, pendapat ini juga disokong oleh ulama-ulama terdahulu melalui penulisan beberapa kitab seperti Kitab Hidayah As-Salikin.

Video itu cukup jelas, nyata dan terang.  Eskay juga telah membuat sumpah laknat bahawa Anwar adalah lelaki di dalam video tersebut.  Ujian poligraf spt cabaran Husam juga disambut penuh mesra oleh Eskay.  Sementara Anwar hanya berkata perut boroi.. perut boroi.. Azizah suruh diet... hahahaha.. dibodohkan jua Nicky oleh Al Jub!


Nampaknya Islam itu milik mutlak Nicky seorang, dan dia berhak untuk menentukan hala tuju agama syumul itu.  Ijma' ulama telah jauh dibawa lari oleh sahabat yang selalu membantunya iaitu syaitanirrajim!  

Hambik korang, bloggers!  Tak pasal2 Nicky dah tentukan tempat korang di neraka!

12 comments:

  1. nampaknya ulamak trompah ni suda mengeluarkan fatwanya..

    ReplyDelete
  2. haha...daripada jilat kaki aljuburi baik dia cakap tadah juboq kat aljuburi baru boleh masuk syurga.

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz sekarang menjadi bahan ketawa rakyat Malaysia.Macam2 dia bawa semuanya tak masuk akal langsung. Kadang2 terasa tertunggu2 kenyataannya yang terbaru sebagai penghibur. Itulah dari Tok Guru jadi ahli lawak sarkas..

    ReplyDelete
  4. Yelah, syurga father Nicky Najis adalah jamban belakang rumah dia sebab tu dia pegang kunci. Muat ke ramai penyokong bebal Pasrael nak masuk.

    ReplyDelete
  5. Dah keluar fatwa baru. Org PAS terima aje... Tak fikir langsung pun, terus terima apa yg tok guru fatwakan. Itulah kesetiaan penyokong PAS...

    ReplyDelete
  6. Salam GT.
    Memandangkan gua dah tak layak masuk syurga kalau ikut fatwa 'Mandor Syurga' ini..gua ingat lebih baik gua jilat 'Syurga Dunia' dari kena jilat kaki Juburi..

    Ha ha ha...

    ReplyDelete
  7. Apa nik aziz ingat dia yang tentu kan sesaorang bole masuk syorga atau tidak dan bersubahat dengan orang yang jahil adalah di tentukan oleh nik aziz. Hebat nik aziz
    beliau adalah manusia dua alam bersama anuar ibrahim, bertaubat la nik aziz sebelum kamu terlambat ini kah yang di dewakan oleh orang PAS
    seorang ulama bersekongkol dengan penzina dan peliwat ???????

    ReplyDelete
  8. Betul tu. Video tu cukup jelas dan nyata dimana dirakam secara hitam putih dan kemudiannya gambar dikaburkan untuk mengelirukan orang ramai. Jelas dan nyata sangatlah tu...!!

    ReplyDelete
  9. Soalan untuk Nik Aziz: Sekiranya pelakon didalam video seks itu benar Anwar Bin Ibrahim, bagaimana pulak?

    Masuk syurga ataupun neraka bukan nya Nik Najis yang menentukan. Nik Najis pun belum tahu boleh masuk syurga. Sebabnya, ajaran yang Nik Najis bawak kepada PAS adalah ajaran Syaitan.

    Kalau Nik Najis boleh suka suka buat fatwa, aku sendiri pun boleh buat. Memandangkan yng aku ini lebih pandai daripada Nik Najis.

    Sekiranya kalau benar pelakon didalam video seks itu Anwar Ibrahim, Nik Aziz dikehendaki bogel dan diminta Anwar Ibrahim agar meliwat Nik Aziz.

    Amacam Nik Najis, adakah kau sanggup terima cabaran ku ini?

    ReplyDelete
  10. Inilah contoh Ulamak Suk, demi kepentingan kuasa sanggup membelakangi Islam.

    Menceritakan keburukan pimpinan di haruskan dalam Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah.

    Kenyataan Ust Nik Aziz itu membuktikan dirinya bukan kalangan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

    Ust Nik Aziz harus BERTAUBAT !

    Anti-Setan

    ReplyDelete
  11. pok nik ni dah tua dahhh....nak masuk satu taraf nyanyul...untuk org pas,sebelum sia merapu dan mebaran2 baik nasihatkan pok nik ni bersara aje...lagi lama dia perintah,lagi banyak fatwa yang bukan2 keluar...lagi terukalah pas kena hentam..tak caya korang tengok lah nanti

    ReplyDelete
  12. Aslamualaikum minta maaf terlebih dahulu kalau bahasa yang saya pakai ni kasar dan biadap:
    Hoi!! orang tua nyanyuk yang pakai nama nik aziz kau layak disuroh jilat kote anwar sebabnya kau sendiri yang kata, kalu cakap anuar buat seks masuk neraka kau dengan anuar tu bikin la seks sendiri kau tongeng anuar pancut dalam dubur kau. Kan ni yang kau minta dah terang lagikan bersuluh nak cakap apa, saksi pun dah bagi keterangan siap dengan video shot anuar dan china doll memang dah nyanyuk orang tua ni nanti mati kau pun bole join anuar punya neraka dan boleh jilat kote anuar ibarahim kat alam bazar "Amin".

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...