Bersama Berjuang

Friday, August 6, 2010

SELAMAT TINGGAL - KALAM TIMUR

Kalam Timur mengucapkan selamat tinggal semua!  Terima kasih kepada Bloggers2 spt GAP, The Unspinners, Nasionalis, Wak Jengkol, Penghuni Gua, Sahabat Gunung,  Ms. Pearl, Abg Tuah, rbf ,  Mctheory, Warisan 2057, dll yang byk menyokong Blog Kalam Timur sebelum ini.  Untuk makluman semua, Blog Kalam Timur telahpun disabotaj oleh kambing2 fuckatan haram pimpinan Sheikh Anwar Al-Jubooree!!!

Sial, bajingan tengik, goblok la pada enko yang melakukannya.  Anak haram itu pasti tak tidur lena.  aku sumpah ko jadi KY Jelly, ataupun karipap daging!!!  Sama la andai ni keje orang2 N.ajis, atau Dr. Lalok, atau Kalid Babi, atau Father Gonjol Kalid Samad...  enko ni mmg sah keldai DAPigs laknatullah!!!  Dan DAPigs adalah sialan tahap babi, bodoh piang bangang!!!

JANGAN INGAT CARA INI DAPAT MELEMAHKAN AKU.... 
HAHAHAHAHA... 

JANGAN INGAT AKU MENYERAH KALAH!!!  ... 
HAHAHAHAHA...

JANGAN INGAT AKU AKAN BERHENTI MELANYAK KORANG!!!  
HAHAHAHAHA... 

ENKO SILAP, KERNA AKU MUNCUL KEMBALI, LAGI GANAS, LAGI GILA!!!  

TARAF BABI PADA ENKO YANG BUAT KERJA SIAL NIH...   HAHAHAHAHA... 

SELAGI NAFAS IN BELUM TERHENTI, SELAGI MENTARI MERAH DI UFUK TIMUR MEMANCAR, AKU PASTI MUNCUL KEMBALI, MEMEGANG JANJI MENGGENGGAM SUMPAH, MENJADI TUAN DI BUMI BERTUAH!!!!

KALAM TIMUR KINI DIKENALI SEBAGAI ....

GERAKAN TIMUR 
 

AYUH!!! KITA HUMBAN FUCKATAN HARAM KE LUBANG JAMBAN!!!

19 comments:

  1. Salam Bro,

    teruskan perjuangan, usah mengalah. .

    ReplyDelete
  2. ya ha!!!!
    aku mati2 ingat kalam timur da mati....ni la konsep kebebasan bersuara pakatan rosak

    like d word FUCKatan^^

    teruskan usaha


    Panji Perak

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Patut la aku rasa kehilangan follower seorang..

    Biasa la, kalau tak pedas, tak kan kena remove punya.

    Bahagian follower juga kena hati2, diaorang boleh taruh virus kt situ..


    irs-hursaini
    irs-hursaini.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. patah sayap bertongkat paruh... berundur jangan sekali... biarpun tidak bergaji, berelaun, segala bil ditanggung sendiri, demi Islam dan Melayu, kita redah dan perjuangkan..

    Setidak-tidaknya tidak malu kita kepada anak cucu kemudian hari...

    GERAKAN TIMUR sudah dilinkkan dengan The Flying Kick!

    ReplyDelete
  5. yeahh..truskn perjuangn melanyak pakatan haram..sm2 kite pastikn pakatan haram klh pru13 ni..!!

    -nuar juburi manusia bngsat!!-

    ReplyDelete
  6. Teruskan berjuang, mate pena lebih tajam dari mata pedang.

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah..

    wak dah update new link Gerakan Timur kt wak punya blog list..selamat berjuang...

    ReplyDelete
  8. hapus hapus hapus hapus fuckatan "belakang" haram hapus hapus hapus ... yeah yeah


    - anwar al juboreee-

    ReplyDelete
  9. salam sahabat..jgn patah semangat..saya link bloh tuan...blog saya juga pernah disabotaj

    ReplyDelete
  10. SERANG JANGAN TAK SERANG.
    DULU DEPA MENGUASAI BLOG.
    LA NI KITA HANCURKAN DEPA PULA....
    SERANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG !!!!!

    ReplyDelete
  11. SALAM..

    PATAH SAYAP BERTONGKAT PARUH...NAMUN DAKI TETAP KITA DAKI JUA..!!

    MEMBUJUR LALU..MELINTANG TETAP KASI PATAH..!!

    BIAR PUTIH TULANG...NAMUN TIDAK SESEKALI KITA AKAN BERPUTIH MATA..

    ALANG-ALANG MENYELOK PERKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN..!!

    YEAHHH...TERUSKAN WAHAI PEJUANG..WAHAI SAHABAT..!!

    ReplyDelete
  12. Tuan,

    Terimakasih kerana sudi mengunjungi blog saya. Saya telah masukkan GERAKAN TIMUR di blogroll saya:-

    - Voices Around (Return Honor List) dan
    - LISTED (category "One Says This")

    ReplyDelete
  13. dan berharap agar tuan juga link blog-blog saya dlm blog roll Gerakan Timur.

    Salam Perjuangan.

    ReplyDelete
  14. yg patah tumbuh, yg hilang berganti... :D hahahaha ..

    sape yg buat kacau ni? dorang ni penakut sgt ke sampai nak destroy blog orang? :)))))))

    ReplyDelete
  15. salam,

    teruskan perjuangan. Rajahmas akan sentiasa menyokong dan bersama menggempur musuh gerakan timur.

    ReplyDelete
  16. ya teruskan perjuangan.. kami tetap dengan pendirian pakatan bastard harus di humban ke gaung..

    ReplyDelete
  17. bagus dh care kamu nk tlong rakyat..tp xpyah smpi nk mencarut dan mengutuk..D.O.S.A..Nabi pon xpnah buat cmtu..cmne Malaysia nk maju..lbih2 lg org islam mcm kita ni..jgn smpi dn terantuk baru nk terngadah...
    PEMBIMBING

    ReplyDelete
  18. geng...u punya blog telah dilinkkan semula.

    tq.

    Nasionalis1982

    ReplyDelete
  19. Salam Semua,

    Terima kasih atas sokongan anda. Aku dah link n follow sumer yang ada..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...