Bersama Berjuang

Monday, March 25, 2013

Video GEMPAR!!!: Manifesto 2008 Gagal - Khalid Ibrahim Mohon Rakyat Beri Undi Kepada BN!!!


Panasss.. Setelah gagal menunaikan janji Manifesto 2008, Khalid Ibrahim mengajak rakyat Selangor melakukan perubahan dengan mengundi BN!!!

GT tak dapat nak embed video ini, tetapi anda boleh klik link di bawah.  Pastikan tonton sampai habis!



1 comment:

  1. saya tertarik dengan suatu cerita yang saya dengar dari kawasan Machang,semasa Machang dikuasai oleh PKR adalah warga penduduk datang meminta bantuan dari bekas wakil BN,wakil BN dengan tenang menjelaskan bahawa bantuan tidak boleh disalurkan seperti dahulu iaitu semasa BN menguasai Machang sebab mereka ada wakil rakyat baru,so beliau meminta penduduk tersebut memohon kepada wakil rakyat yg baru calon PKR tersebut,jawab penduduk"ambo gi doh jupo dio,pejabat tutup kemah kemim,tak rajin buka,dia(wakil rakyat) bukannya ada sini pun".Moral dari cerita ambo,ambo tak nampak sikit pun gapo PKR wat ko rakyat,wat ambo nampak PKR ni champion wat rusuhan,suka mengutuk tindakan kerajaan,suka ambik kesempatan kalu ada kelemahan dari BN bukan nk tegur or bekki supo kerajaan nak tolong air di selangor,wat paling ketara ambo nampak ketua dio sendiri dok caro nak jd PM jah ,gapo gak bakti dio ambo tak nampak gapo skaro.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...