Bersama Berjuang

Tuesday, March 12, 2013

Antara Mereka Berdua, Yg Mana Anda Percaya?

GT serahkan kepada anda utk menilai. Pilihan ditangan anda.

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Lagi kenyataan bukti penglibatan Anwar dan anaknya Nurul Izzah dalam komplot di Lahad Datu. Plot yang dirancang cukup kemas namun terbongkar jua.

    “Pengambilan anggota polis baru akan dibekukan sekiranya Pakatan Rakyat memenangi Pilihanraya Umum ke 13”. - Nurul Izzah a/p Anwar Ibrahim, ceramah Pakatan Rakyat di Batu Gajah, Perak Sabtu, 1 Dis. 2012. Esoknya; 2 Dis. 2012, Anwar ligat nyanyi “Tanya Sama Pokok...Sabah Nak Hilang”!

    “Anggota Polis itu dah cukup, tapi semuanya tak payahlah hendak jadi Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) kot!... Kita pastikan (mereka) jadi investigating officer (pegawai penyiasat), menyiasat kes jenayah apa yang berlaku di taman-taman dan kawasan perumahan”. - Nurul Izzah a/p Anwar Ibrahim - ceramah Pakatan Rakyat di Batu Gajah, Perak pada Sabtu, 1 Dis. 2012.

    “Semua polis itu ramai, kebanyakkan besar dihantar jadi polis hutan, General Operation Force (Pasukan Gerakan Am - PGA) untuk lawan komunis dulu…you do not need!” – Nurul Izzah a/p Anwar Ibrahim, ceramah PKR di Lucky Garden, Bangsar, KL Sabtu, 16 Feb. 2013 – 2 hari selepas pembongkaran cerita penceroboh Lahad Datu oleh media!

    ReplyDelete
  2. Muka anak kecil yang suci bersih...Belum mengerti apa sebenar nya yang telah menyebabkan diri nya menjadi yatim...
    Buat sekelian anak anak Perwira Negara...bersabar lah..
    Moga Allah merahmati anak anak sekelian dan menjadi anak yang soleh dan solehah...,kebanggaan Agama,Bangsa dan Tanahair..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...