Bersama Berjuang

Friday, November 4, 2011

PANASSS.. Tahukah Anda Maksud "QUEER WITHOUT FEAR" Pada Seksualiti Merdeka 2011???


Seksualiti Merdeka 2011 sewajarnya diharamkan.  Tiada kompromi kerana menentang arus kepada amalam agama di negara ini.  Bukan itu sahaja, budaya dan norma kehidupan masyarakat Malaysia juga diancam dengan kegiatan tidak bermoral, samada secara langsung atau tidak langsung.  

Secara terang-terangan, acara yang akan dirasmikan oleh Ambiga Sreevenasan ini mencabar masyarakat timur, iaitu KITA!!!

Apa maksud Queer Without Fear?  

Klik imej untuk lebih besar

Queer juga bermaksud "differing in some odd way from what is usual or normal".  Dalam bahasa mudah, SONGSANG atau KEGANJILAN!!!

Lebih mudah, tema Seksualiti Merdeka 2011 bermaksud meraikan kegiatan songsang tanpa rasa takut!!!  Bukankah itu satu slogan untuk mempromosikan kegiatan tidak bermoral itu?

Bagaimana pula penganjur program, Phang Kee Taik berkata tiada tujuan untuk mempromosi kegiatan songsang seperti gay, lesbian dll?

Apakah kita menghalalkan segala-galanya hanya atas dasar hak asasi?  

Apakah "civil society" melebihi segala-galanya?  Apakah itu bermaksud moden?  

Masyarakat Madhani lebih sesuai untuk kita, berbanding kebebasan tanpa batasan.  Imbas kembali, Rasullullah berhijrah dari Mekah ke Yathrib, yang kemudiaannya dikenali sebagai Madinah.  

Waktu itu, masyarakat di Yathrib mengamalkan kebebasan tanpa sempadan.  Zaman jahiliyah!   Tiada nilai insani dalam kehidupan masyarakat itu.  Hanyalah selepas hijrah Rasullullah, masyarakat Madinah berubah.  

Apa yang Rasullullah bawa?  Akhlak yang mulia, dengan panduan dari kitabullah.  Sememangnya harus ada sempadan, atau had batasan kebebasan dalam kehidupan.  Tergantung kepada perkara tertentu.  

Oleh itu, masyarakat Madhani lebih baik dari "civil society".  Dan itulah yang harus kita ikuti, segala-galanya harus ada batasan, dan penambahbaikan kepada kepincangan yang ada pada masyarakat dengan cara BERHEMAH!

Kebebasan tanpa sempadan hanya akan mengucarkacirkan dunia.. lihat di barat!!!

Seksualiti Merdeka.. apa yang merdeka?  Ini mencabar kedaulatan kita..
Dianjurkan pada musim Haji...  Ini penghinaan kepada kita...

Queer Without Fear....  Pergi jahanam!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...