Bersama Berjuang

Saturday, October 8, 2011

EDISI PEROKOK: DS Najib Mmg Prihatin Kepada Hak Asasi Kita!!!


Mgkin ada yg tidak berkenan dengan posting GT kali ini.  

Sebab ianya khas untuk perokok macam GT.  

Habis mentelaah, GT tidak nampak pula sebarang kenaikan yang melibatkan tembakau.  Ini bermakna harga rokok maintain!!!

Betulkan GT sekiranya terlepas pandang perkara ini.

Dan jika GT betul tentang perkara ini, maka benarlah maksud denyut nadi rakyat.  Dan hak asasi kami tidak pernah dilupakan!!!!

Kepada perokok, JOM UNDI BN!!! Yeeeeaaahhhhaaaaaaaaaaaaa....  

DS Najib.. I LUV U!!!!

p/s - GT hisap DUNHILL... mahal tuuuu...

6 comments:

  1. hidup perokok!!

    hehe alamak.. gua tak hisap bro..
    takpe yg penting undi BN!!

    ReplyDelete
  2. Kepada perokok semua, anda semua telah melakukan banyak masalah dengan menghisap sebatang rokok, ini kerana orang yang tidak merokok seperti anak dan isteri anda menjadi mangsa, begitu juga penumpang dalam kenderaan awam, kucing di rumah pun jadi mangsa juga, pencemaran alam sekitar, asap rokok membusukkan kawasan, sekiranya merokok di gerai, restoran, maka pelanggan lain pun jadi mangsa asap rokok kamu itu, malahan perokok ini suka buang abu rokok merata-rata, lepas itu buang puntong rokok pun merata-rata, kalau tak dipadamkan dibuang di tepi belukar, berlaku kebakaran, menyusahkan pihak bomba saja, macam-macam masalah disebabkan rokok ini, patutnya rokok ini diharamkan saja penggunaan di Malaysia, tapi kaki rokok mesti bengang dengan kenyataan ini kerana mereka masih tak sedar diri menyusahkan orang ramai kerana nak memuaskan nafsu serakah mereka, inilah mereka suka hati hisap rokok, tapi alam sekitar, orang ramai (yang tak hisap rokok), binatang peliharaan jadi mangsa para perokok ini. Perokok telah melakukan banyak kezaliman kepada orang lain, alam sekitar, binatang, tumbuhan dan sebagainya, tapi mereka masih tak sedar diri, kalau nak hisap rokok itu pergilah ke kawasan terpencil dan terkurung, jangan jadikan orang lain sebagai mangsa, jangan mencemarkan alam sekitar, jangan mangsakan haiwan dan tumbuhan yang menderita kerana anda semua.

    Ingatlah Muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan pada tahun 1995 telah memutuskan perbuatan merokok itu haram sebab lebih banyak mudarat dari kebaikkannya, buktinya ada di atas, buat pedoman orang yang mempunyai fikiran, kalau jenis berotak tapi tak reti berfikir, maka teruskanlah merokok sebab anda semua tak reti berfikir dan suka mementingkan diri sendiri secara keterlaluan.

    Kepada moderator blog ini, kalau berani sila siarkan komen saya ini, saya tak kisah ada orang nak hentam saya sebab saya menentang perbuatan merokok, tapi nak hentam itu fikirkanlah guna akal, gerenti tak akan hentam sebab dia akan sedar merokok itu hanya bawa mudarat yang lebih banyak, tapi jenis fikir guna nafsu serakah, gerenti mereka akan hentam sebab mereka tak tahu berfikir.

    Tidak suka perbuatan merokok.

    ReplyDelete
  3. Aku sokong! Hidup Najib! Dia memang prihating dengan perokok macam kita ni bro....yihaaaaaa

    ReplyDelete
  4. kunduri asap ramai2 fuhhh fuhhh...

    ReplyDelete
  5. Moderator Gerakan Timur, mengapakah komen saya menentang perbuatan merokok disekat? Ini adalah ketidakadilan kepada saya. Saya tidak kisah kalau orang nak hentam saya sebab dia tak tahu berfikir akan bahaya rokok kerana dia fikir guna nafsu serakah, saya rela menerima segala kutukan dan cacian mereka ini, tak apa, merekakan orang yang tak reti berfikir, buat apa nak marah, nasihatkanlah lagi.

    Sebagai blogger yang sejati, seseorang itu tidak akan menyekat komen dari pengunjung blog hanya kerana dia tidak bersetuju dengan komen pengunjung blog. Ingatlah, BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH, sekiranya anda seorang dipihak benar, tentunya adan berani menyiarkan komen saya, tetapi sekiranya anda takut, bermakna anda sengaja bersekongkol dengan perbuatan mungkar, maka ia akan menjejaskan maruah dan air muka anda yang kononnya blogger sejati sedangkan anda tidak berani berhadapan dengan kebenaran, fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
  6. Perokok pembayar cukai setia kepada negara dan tak pernah memberontak. Tak pernah komplain kat parlimen atau berdemo ke Istana Negara. UMA hisap rokok dari harga RM 0.80 sekotak hingga sekarang RM 10.00 sekotak.

    Undi BN....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...