Bersama Berjuang

Thursday, February 6, 2014

Laporan Polis Ke Atas Rafizi Ramli Kerana Memfitnah UMNO!


Satu laporan polis telah dibuat oleh Pergerakan Pemuda UMNO Hulu Langat ke atas Rafizi Ramli berikutan dakwaannya bahawa UMNO Selangor adalah pihak yang bertanggungjawab merancang, membenarkan serta melakukan perbuatan melontar "molokov cocktail" ke dalam gereja-gereja.

klik gambar untuk imej yang lebih jelas

Pada hemat GT, tuduhan Rafizi Ramli ini cukup berat, seolah-olah UMNO mahu mencetuskan huru hara. Walhal, hakikat sepanjang perjalanan kemerdekaan negara ini, UMNO adalah tunjang kepada kestabilan masyarakat majmuk sehingga wujud petualang-petualang yang berpaksikan anasir-anasir luar. 

Tahniah kepada Pergerakan Pemuda UMNO Hulu Langat yang tampil berani mencabar fitnah dari Fuckatan Harami. 


15 comments:

  1. biar beribu lapuran polis,tidak akan memberi bekas pun,kalau sesiapa masih ingat apa kata karpal singh sebagai bukti lapuran polis tidak mengentarkan pun.hanya dengan kata maaf je tutup buku.

    ReplyDelete
  2. Sampai je hari perbicaraan.. masing masing pun setuju selesaikan luar mahkamah.

    ReplyDelete
  3. Tukar ghani pak tahil. Negara oerlukan AG yg berani, cepat dan tegas utk keamanan. Mcm2 polis repot dah buat tpi tiada tindakan . Takut..Contohnya bersih 1, 2, 3 dll diam sampai sekarang. Sebab tu org naik tocang. TUKAR AG...

    ReplyDelete
  4. mcm kes lahat datu tian chua minta maaf kes settle..umno bukan utk melayu..utk perut..Kajang x akan undi lagi bn undi naur brahim..sebab d bijak..itu aja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijak hatok ko.... bijak meliwat... bijak membohong...

      Delete
    2. Kalau orang Kajang suka dan rela, boleh buat apa?

      Delete
    3. Kalau orang Kajang nak kan pemimpin yg penipu dan pembohong sila kan UMNO BN tak heran.

      Delete
  5. DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

    Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
    Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah.

    ...................................................Sambung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana punya sejarah lah Mat BENGONG ni kutik. Punya lah bodoh berkali kali.

      Delete
  6. .................................Sambung


    Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan lain2 kaum. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
    Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

    Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembang fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit . Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
    Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13 .Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
    Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terkeluar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat citer pembohong ....emak bapak aku masih hidup dikawasan kekacauan 13 mei ini dan semuanya telah diceritakan pada anak2nya

      Delete
    2. Kau Pakri M Naina Mohd kau tunggu sekali lagi 13 may kepala kau dulu kena pijak.

      Delete
    3. ni crite opera cine red bean...kanina punye cine red bean..bulu baru nak tumbuh nak crite pasal 13 mei...lantoi la lu..

      Delete
  7. Buat apa nak buang masa buat report tidak ada faedah pun. Ini menambah keuntungan kepada PDRM mintak banyak post kenaikan pangkat ke JPA kerana report yg banyak melambangkan bebanan kerja yang banyak walaupun satu kes pun tidak dapat diselesaikan

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...