Bersama Berjuang

Monday, September 5, 2011

Lim Kit Siang Lahanat Enak "Bersetubuh" Pendapat Dengan Betina Koya Lauya...


LKS berkata misi bantuan ke Somalia adalah "cheap publicity stunt"!  

Ini bukanlah sesuatu yang mengejutkan kerana kita tahu dari dahulu sampailah sekarang, LKS bertindak sebagai dalang, yang suka mengapi-apikan sentimen anti Melayu dan Islam.

Maka, jangan hairan andai tiada sebarang pujian yang diberikan kepada mana-mana pihak yang berjasa, kecuali ianya menguntungkan chauvinisme, komunisme, dan perjuangan harbi laknatullah secara amnya.  

Apakah pengorbanan seorang jurugambar yang berniat membawa kisah duka akibat dari negara yang huru hara akibat perang agar menjadi pedoman kepada kita rakyat Malaysia dianggap "cheap publicity"? 

Apakah dengan segala risiko yang terpaksa dihadapi menjadikan ia seperti melancong?  Dan pastinya kesemua anggota misi tidak mungkin akan dianggap sebagai hero.  

Apatah lagi, misi murni ini membantu sesama Muslim, dan tentunya ia sangat merugikan ketiga-tiga faktor diatas.  Seharusnya LKS memandang ia sebagai misi kemanusiaan.  

Rupanya dalam kekalutan dan kesedihan, ia bukanlah menjadi adat budaya LKS untuk menghormati keluarga mangsa, juga misi bantuan yang mungkin mengalami trauma akibat kejadian itu.  

LKS lebih suka mencari ruang untuk menidakkan sumbangan misi.  Dan dia berkongsi pendapat dengan Latheefa Koya, publicity-desperado yang meletakkan otaknya di lubang j****!!!

Tak sangka, LKS mahu mendapatkan tumpuan dan perhatian rakyat dengan isu ini!!!  Tumpang tuah kata orang.

Bagi LKS, anggota misi bukanlah hero, yang hero adalah Chin Peng.. tak percaya?  Tanyalah Ayatollah Mat Sabun, Jeneral Bintang 3 Suku Parti Komunis Islam Se-Malaysia (PAKIS)...

Misi bantuan Somalia adalah "cheap publisiti stunt"?  

KEPALA HOTAK KAU LAH KIT SIYAAAALLLL...


3 comments:

  1. Lim Kit Siang mmg babi.......

    ReplyDelete
  2. Memang dasar LKS, Dia mana tahu susah manusia lain. Kan Somalia kulitnya hitam. Bagi LKS orang kulit hitam tidak perlu dibantu.

    Ditakdirkan negeri cina seperti Somalia. Tentu LKS berfikir 100 kali nak kutuk kerajaan.
    Inilah dasar kebangsaan yang hardcore. tetapi masih disanjung oleh PAS!!!.

    Sudahlah tak mahu tolong dikutuk pula.. LK Sial

    ReplyDelete
  3. "cheap publicity stunt" jadi UMNO upah AU peacekeeper tembak curi?

    ini lagi chip skunk LKS

    http://www.presstv.ir/detail/197383.html

    pun umno upah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...