Bersama Berjuang

Tuesday, August 2, 2011

Nurul Izzah Kata Bapak Dia Lebih Bermoral Dari Najib ? Muahahahahahaha...


Nurul Izzah terus meroyan.  

Kali ini dia cuba mengeluarkan "fatwa" haram pula.  Nak jadi ustazah kot...hehehehehe...  Alasannya, dia mahukan transformasi pilihanraya, walau hakikatnya dia telah mengalahkan iron lady dalam UMNO, iaitu Kak Jat di Parlimen Lembah Pantai.  Bukan sekadar itu, Kak Jat juga tewas tatkala memegang portfolio sebagai menteri!

Kak Jat bukanlah calang-calang pemimpin.  Dan beliau terkenal sebagai pemimpin yang turun padang, dan cukup prihatin di kawasannya.  Tanyalah orang lembah pantai, apakah Kak Jat tidak perform?  

Namun, pilihanraya di negara ini memang bersih.  Dan kerana itulah, Nurul Izzah dapat menewaskan Kak Jat di Lembah Pantai, hanya berbekalkan janji-janji manis semata-mata.  

Apa lagi yang sebenarnya dimahukan oleh Izzah?  Bukankah kemenangan luar dugaannya menunjukkan ketelusan sistem pilihanraya di Malaysia?  

Seperkara yang melucukan, anak puaka ini berkata selagi tiada reformasi kepada pilihanraya, adalah haram dan TIDAK BERMORAL untuk Perdana Menteri untuk memanggil PRU.  

Hahahaha.. lucu bila Nurul Izzah berani berkata soal MORAL.  Pilihanraya di Malaysia, andai dinilai dari penguasaan Nik Aziz di Kelantan, Lim Kit Sial, Karpal Singh dan keputusan luar jangkaan seperti tumbangnya beberapa buah negeri ke tangan mereka, sudah cukup menunjukkan ketelusan dan bersihnya sistem pilihanraya itu sendiri.  

Bila sentuh soal moral, lebih baik kita BERSIHkan ahli politik yang bermasalah.  Anuwar puaka adalah contoh terbaik pemimpin yang tidak bermoral.  Depan belakang semua hantam.  Jantan betina dia sebat.  Itu belum kira lagi Ayatollah Mat Sabun dan Din Puduraya yang punya skandal ahh.. ahh.. uhh.. uhh...  Mungkin itu kriteria terbaru ahli PAS, mesti ada skandal seperti di Selising dan Perupuk!  

Apa ada hal, jumpa je Nicky Arjis, mesti dosa boleh terhapus punya!!!

Sudahlah Nurul Izzah, BERSIHkan bapak kau dulu, kemudian mak kau... dasar keluarga PUAKA!!!

6 comments:

  1. Suruh je dia bertanding lg di Lembah Pantai PRU13 nnt. Baru dia tahu xde sapa nk kat dia lg. Mcm bapak setan dia le...berjanji manis. Dia ni pandai nk cakap byk, pi turun tgk kawasan sendiri tu le...hampeh xde buat apa2 pun.

    ReplyDelete
  2. print gambar kote bapak dia,letak depan cermin kereta dia,tengok sapa yg bermoral...

    ReplyDelete
  3. munkin dulu dia menang dengan cara menipu...tu yg dia kata x bersih

    ReplyDelete
  4. Disebabkan kerajaan terlalu berlembutlah maka orang2 di Malaysia boleh kata apa pun.

    Harap kerajaan Najib dapat ambil tindakan lebih tegas menggunakan akta yang ada untuk menahan mereka2 yang kurang ajar dalam berkata2.

    Kalau tidak boleh kalah nanti BN.

    -art-

    ReplyDelete
  5. betina slut ni cakap pandai dan lidah becabang.dok bt mcm bapak hang best sgt.bapa hang tu jantan kaki kongkek,sodok juboq dan suka sidai jalang.aku tak sabar nk jumpa bapa hang kat padang masyar.aku tuntut janji dia blik.

    ReplyDelete
  6. Dia bercakap bukan pada realiti tapi pada fantasi. Orang semua dah tahu temberang bapak dia semenjak tahun 1996-2011.Ditambah dengan keupayaan Mat Sabu mengurangkan ahli dan undi pakatan rakyat. Saya harap Nurul Izzah dapat berjumpa dengan doktor pesakit mental secepat mungkin sebelum melarat ke adik-adiknya yg lain. Bapak dia dah tak boleh diselamatkan lagi. Tunggu dibakar dan abu mayat di flush ke tandas awam jeee....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...