Bersama Berjuang

Wednesday, June 15, 2011

PANAS JAHANAM!!! USTAZ HARUN DIN "TENAT" GARA-GARA "PENGHAPUSAN ETNIK ULAMA" ???


Hanya tinggal segelintir "etnik Ulama" dalam PAS.  Ustaz Harun Din antara yang masih bernafas... bernafas dalam lumpur!!! 

PAS menafikannya!  

Namun perkembangan terkini hasil dari pemerhatian berbulan-bulan lamanya tentang kemelut-kemelut yang menyelubungi Partai Isle Se-Malaysia menyatakan hakikat sebuah perjuangan!  

Ustaz Harun Din bakal menerima nasib yang sama seperti Hasan Ali?  

PAS bakal menafikannya!!! 

PAS bakal berkata ianya fitnah!  Amat sukar untuk PAS membezakan antara analisis dan fitnah!  

Ustaz Harun Din sedang "tenat"!!!  KLIK SINI.

9 comments:

  1. GT.

    Ustaz Harun,(SUCI DALAM DEBU)
    munkin ujian kepadanya menjadikan dirinya melangkah kehadapan melalui jalan berlumpur!!!

    Sebagai ilmuan agama Islam, beliau seharusnya menilai apakah laluan dilumpur busuk harus diikuti?

    Sangat malang yang didukung bertaburan dan yg hendak dikejar makin hangus dan hamPas. semenjak bergelumang bersama-sama dlm hamPas beliau tidak berupaya pon meningkatkan syiar keIslaman dikalangan ahlul hamPas sendiri.
    Jalan terbaik adalah kembali berjihat tidak melalui kandang politik, kerana politik bukanya medan kepada Ustaz Harun.

    Banyak jalan yg lebih baik dan sesuai kepada Ustaz Harun untuk menabur bakti demi agama, bangsa dan negara.

    Lupakan saje cita-cita politik yg tidak berpijak dibumi nyata.

    WAS SALAM,
    Buang sikap haipokrit Ustaz Harun sebelum sakaratul maut mengundang//

    ReplyDelete
  2. Salam, kita doakan Ustaz Harun di berikan yang terbaik oleh ALLAH SWT...Aminnnn...

    ReplyDelete
  3. Kesian tgk ulama2 sengsara kesakitan bila dah tua2 ni. Ahmad Deedaat pun begitu juga..bisu pulak tu. Adakah ini kerna menghina agama lain atau menghina sesama Islam? Bertaubatlah sebelum terlambat!!

    ReplyDelete
  4. babi korg semua hina ulamak..mati esok2 tanah pun xnak trima korg..sial

    ReplyDelete
  5. Salam, apa cite kat RD, sihat ke geng-geng kat sana?

    ReplyDelete
  6. Ustaz Harun Din ni dulu ok, bila masuk politik dia banyak mungkir janji. Masa kempen janji tu, janji ni bila menang tak dapat nak tunai janji tu lah Allah murka.

    P.S. Apa cite kat RD Gerakan Timur. Madam sihat ke. Kepala licin takut bini tu masih kat situ ke? Hehehe!!

    ReplyDelete
  7. Anon 6.25,

    RD? .. tak fahamlah...

    ReplyDelete
  8. bila ust haron menang ni, ini satu fitnah, yg d fitnahkan ulamak pulak tu, ingatlah kita akan d hisaab...

    ReplyDelete
  9. Kepada Anon-Anon yang suka maki hamun kononnya Islam lebih Islam dari orang lain supaya banyakkan Istafar atau Selawat Ke Atas Nabi Muhammad s.a.w. sebanyak-banyaknya. Itu lebih baik dari maki hamun.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...