Bersama Berjuang

Friday, July 22, 2011

Shafee Berkata Raja Petra Sudah Jadi "Sejarah"... Muahahahahahaha...!!!


Peguam SPRM berkata Raja Petra "bercakap merapu".  

GT setuju sangat dengan kenyataannya.  Itulah si pemfitnah tegar belaan Al Jub.  Tapi GT hairan, kenapa puak2 Fuckatan masih taksub dan to'at kepada kata-kata si mangkuk ayun nih..

DS Shafee kata Raja Petra sudah menjadi bahan sejarah... 

Dalam bahasa mudahnya, Raja Petra patut dihumbankan ke tempat besi buruk... 

Muahahahahaha...

3 comments:

  1. "Kenapa puak FUCKATAN taksub dan to'at kepada kata kata simangkuk hayun nih

    Jawapannya mudah

    DUIT

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari saya untuk semua blogger. saya dah follow dan pautkan blog tuan di blog saya.Harap tuan dpt memautkan blog saya dalam senaraian tuan demi alif ba ta. Ini blog saya http://keris7lok.blogspot.com/ . Matlamat saya untuk berblog adalah untuk menangkis serangan-serangan serta fitnah-fitnah dari Penipu Rakyat dan mempertahankan parti keramat UMNO dan mendukung Artikel/Perkara 11, 152,153 dan 160..

    Pesanan saya kepada mana-mana blogers PR yang cuba merosakkan nama baik parti UMNO/BN atau ingin memusnahkan parti UMNO/BN..tinta berdarah Keris 7 Lok menanti..aku takkan menyebarkan dakyah fitnah..kerana aku punya agama ISLAM..aku takkan menyebarkan pembohongan yang menjadi punca perpecahan kaum..kerana aku punya bangsa MELAYU..dan aku takkan memburukkan negara aku...kerana aku punya tanahairku MALAYSIA..

    ReplyDelete
  3. Patut dok rehat je RPK ni. Kalau besi buruk, dah lama kena buang dlm laut jadi tukun tiruan.

    DULU, KINI, SELAMANYA: PAS SEKADAR TUKANG HANTAR MEMORANDUM. Baca di sini!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...