Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

SELEPAS BeerSHIT: Khalid Gereja Pula "CEDERA" ... Pandey Kuttey Sungguh!!! Muahahahaha...

BeerShit telah melabuhkan tirainya, 2 hari yang lepas.  Dan cerita Anwar cedera telah begitu disensasikan, walhal ia adalah lakonan semata-mata!

Taktik Anwar meraih publisiti tersemat indah di dada setiap pengikut ajaran Anwarista.  Dan Khalid yang bertaraf Father Gonjol dalam ajaran tersebut tentunya ingin juga meraih perhatian, apatah lagi terlalu sedikit perhatian yang diberikan kepadanya!  

Kasihan... sepatutnya dia memimpin bishop2 gereja ikut sama berarak, barulah liputan terbaek untuknya.  

Khalid melalui twitternya telah mengiklankan kecederaannya untuk publisiti murahan, kerana tiada satu pun berita mengenainya dimainkan  oleh media-media pembangkang!  Andai benar tercedera, tentunya Msiakinibabi, MsiaInsider, Haramkah serta The Herald akan membuat liputan itu...

Kalau Anwar yang terbukti di dalam foto tidak mengalami sebarang kecederaan pun boleh berlakon, bayangkan apa yang boleh Khalid Gereja buat dengan hanya mengetik beberapa huruf sahaja di twitternya!

Sudahlah kau Lid.. kau pergi bertanding kat Vatican City lah... Tiada tempat bagimu di Selangor, apatah lagi di Shah Alam..!!!  kehkehkehkeh..

Rupanya dia tak pernah serik terkantoi di twitternya seperti sebelum ini... Agak2 apa yang Shahrir Samad buat bila baca cerita mengenai adiknya ini..?  

Tergelak berguling-guling sambil tak mengaku Khalid adiknya!!! Muahahahahahaha... 

TAKE BEER...!!!

2 comments:

  1. PASNI KHALID LARI MASUK GEREJA. BUAT CONFESSION DGN KETUA PADERI. MINTAK CUCI DOSE KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Mak ai..semua nyer cedera..yg berdemo tue xder plak yg berjahit kepala,pkai pendakap leher or kaki berbalut..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...