Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

SELEPAS BEERSHIT: Khalid Kena Marah Kaw-Kaw Oleh Anwar? Kahkahkahkahkah... Ambik Kau!

Dikhabarkan Khalid Ibrahim dimarahi AnuWar kerana tidak menghadiri perhimpunan BERSIH semalam.

AnuWar begitu marah sehingga mengungkit jawatan MB yang diberikan kepada Khalid. AnuWar juga mengugut untuk memberikan jawatan MB kepada Azmin sekiranya Khalid terus menderhaka kepadanya.


Namun Khalid mempertahankan dirinya bahawa tindakan untuk ponteng BERSIH kerana DYMM Tuanku Sultan telah memberi amaran kepadanya seperti mana titah Tuanku pada hari Jumaat yang menegur rakyat membuat perhimpunan haram.


Adegan Anuwar memarahi Khalid tidak sempat dirakam kerana kehadiran orang luar. Anuwar terpaksa meneruskan lakonannya yang sedang nazak ketika gambar ini dirakam.


*Tak caya cuba tengok muka Khalid, sebijik lepas kena marah.


GERAKAN TIMUR:
Ceh!!! Dok sokong ye ye... rupanya tak datang!  

Cakap tak serupa bikin...!!!

Khalid sebenarnya sedang berpolitik.  Dia di dalam mood pilihanraya, dan sebaik mungkin menjauhkan dirinya dari sebarang isu yang boleh menjahanamkan dirinya.  

Sebab itu dia tidak hadir, kerana tahu BeerShit adalah lakonan politik semata-mata dan tidak menguntungkan rakyat!  

Betul tak wahai Menteri Besar Selangor?  Dengar-dengar ada towkey yang tak puas hati.. hehehehe.. nak bagi, takut rakyat marah... Opsss.. GT kena cari fakta kes ini , baru akan elaborate..

3 comments:

  1. semua yang berhimpun tu bodoh2 belaka... aku pernah pangkah PAS, aku jugak pernah pangkah BN.BN pernah menang, PAS pun pernah menang.. semua sama je, jalan dpn rumah aku x berturap sejak 15 tahun dulu. Lampu jalan pun x de, kena suruh tnb pasang dan bayar bill sendiri... fikir2 la sendiri

    ReplyDelete
  2. Jaga2, mamat baju hitam tu... aku takut anugay berkenan ja kat dia. Semua yng menemani anugay muka jambu2 jer.

    ReplyDelete
  3. Sultan Selangor perentah rakyat selangor supaya tidak hadiri perhimpunan....sewaktu tuanku melawat masjid bukit sentosa

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...