Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

Pesuruhjaya PAS Selangor, YB Dr. Rani Gagal Mengotakan Janji...??? Mat Sabu Mengamuk???


Mengimbas kembali senario sebelum BeerShit, PAS Selangor telah berdegar-degar sembang melalui setiausaha PAS negeri telah mendapat arahan dari YB Dr. Rani untuk mengerahkan 50 ribu "anak buah" nya di Selangor agar turun berdemo.  

Tidak cukup dengan itu, jaminan andai sesiapa ditangkap, khidmat guaman percuma bakal disediakan, menjadikannya ia tawaran yang menarik!  Itu belum diambil kira dari sok-sek-sok-sek yang mengatakan perusuh BeerSHIT juga dibekalkan dengan beberapa ratus ringgit wang minum setiap seorang!

Pesuruhjaya PAS Selangor yang baru ini mengambil kesempatan melawat cawangan-cawangan PAS di Selangor bagi mempromosikan BeerShit kepada ahli-ahli mereka.  

Namun segalanya tidak berjalan seperti yang dirancang.  Rakyat semakin faham permainan politik Fuckatan yang menjadikan alasan NGO untuk mengerah keringat Islam dan Melayu untuk diperkudakan.  Dan cita-citanya untuk mengerahkan 50 ribu ahlinya tidak kesampaian, sedang kehadiran keseluruhan perusuh BeerShit  tidak mencecah angka berkenaan!

Anda tidak, masakan terdapat suara tidak puas hati di beberapa cawangan PAS di Selangor yang menolak sama sekali "panggilan jihad" YB Dr. Rani!

Tahniah GT ucapkan kepada cawangan-cawangan PAS ini, sungguh pun kita berbeza ideologi politik, namun apabila ia melibatkan Islam dan Melayu, kita bersatu!  Tetapi nantikanlah "tekanan" dari pihak "atasan", kerana kenyataan anda itu secara tidak langsung telah melanggar perintah Pesuruhjaya PAS Selangor yang menyuruh rakyat Selangor melupakan idea kerajaan perpaduan!

Cita-cita Mat Sabu untuk menggunakan ahli PAS Selangor selaku lubuk yang terhampir dengan lokasi rusuhan tidak kesampaian.  Sia-sia menjadikan YB Dr. Rani sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor, sedang tugasan pertamanya yg cukup mudah pun telah GAGAL secara TOTAL!

2 comments:

  1. Assalam bro

    Mereka ada penyokong di Selangor Ke?
    Mereka menang dan dapat memerintah pun sebab orang melayu marahkan Tun Dollah dan KJ... Setahu saya yang selalu meramaikan ceramah mereka adalah penyokong2 import...

    ReplyDelete
  2. AKU KENAL DR RANI,ORANGNYA SAYANG DENGAN BANGSANYA ,BUKAN MUDAH NAK DIPERLEMBUKAN DIA .DIA SEORANG DOKTOR YANG PENYAYANG BUKAN MACAM MAT SABU NAK SEBUT PUN MALU.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...