Bersama Berjuang

Monday, July 11, 2011

MESTI TONTON: Video Bukti Keganasan Perusuh BeerSHIT 2.0!!! Demo Aman Kepala Hotak Kau!!!

Video dibawah ini adalah bukti yang jelas bahawa demo aman yang diwar-warkan oleh Fuckatan adalah retorik semata-mata.  

Inilah hakikat sebenar jikalau berhimpun beramai-ramai, semakin ramai semakin kuat, sekadar terfikir hebat sendiri, sehingga melampaui batas undang-undang.  

Video bagaimana orang Melayu dibodohkan oleh Tian Chua, sedang dia berseorangan mampu mengkudakan sejumlah ahlul PAS yang tentunya Islam dan Melayu, dan menghairankan, di mana orang Cina yang sepatutnya berdiri teguh di belakang Tian Chua?  Di mana mereka?

Mujur sekadar gas pemedih mata, andai peluru hidup.. hanya seorang Cina yang mati, manakala 50 adalah Melayu!

Cina makin ramai... Melayu makin pupus!

Aduhai Malang Pak Kaduk...


7 comments:

  1. Memang sekarang ini ramai melayu menjadi Pak Kadok

    ReplyDelete
  2. Bdehhhhh...keganasan pler otak den. Yg polis tndang pijak kpaler tu mnatang aper...nk aku tndg kpaler ko nakkkk????

    ReplyDelete
  3. kalo polis xde aku rs rally ni cam acara bjoging ke istana ngare je..polis terover ktaq lutut

    ReplyDelete
  4. Fakta BERSIH. Ambiga adalah penganjur yg juga peguam kepada Lina Joyce yang murtad satu ketika dulu. Umat Islam tercabar disebabkan Mahkamah Syariah dan kredibiliti Islam sebagai Agama Rasmi Malaysia tercabar. Tapi pada BERSIH 2.0, Ambiga adalah permimpin kepada majoriti 99% orang Melayu (yg beragama Islam) yang menyertai Rally Bersih ini. Disebabkan POLITIK, seperti umat Islam boleh menerima Ambiga sebagai PEMIMPIN mereka !!!!! Apa dah jadi dengan Akidah kita nii !!! Ketika yang sama, Anuar Ibrahim berlagak seperti hero akan tetapi ramai dah tahu permainan beliau. Dulu semasa jadi TPM, beliau telah dituduh sebagai homoseks oleh musuh utama beliau iaitu Karpal Singh di Parlimen pada tahun 1997 (disaksikan ramai dalam Parlimen). Karpal minta kerajaan siasat tapi sebab Anuar ialah TPM maka bukti2 yang Karpal pegang tidak diminta oleh pihak kerajaan. Ketika inilah Tun Mahathir sudah nampak kesilapan yang besar yang telah beliau lakukan. Yang menariknya ialah bila kes Liwat Anuar dibicarakan dimana Peguam Anuar ialah "KARPAL". Aduhhh .. cerita Hidustan dari India pun tak pernah ada jalan cerita macam ini. Namun, sebelum itu si Anuar pernah melebelkan DAP ini adalah parti berteraskan KOMUNIS. Jugak sebelum itu, bila Karpal dedahkan Anuar adalah Homoseksual, si Badut Timbalan President PAS sekarang telah gelarkan si Anuar sebagai "ANUAR AL-JUBURI". Aduhhh .. Tapi jangan terlopong mulut anda sekarang .. sebab sebelum itu juga Anuar gelarkan Tok Guru Nik Aziz sebagai "ULAMAK TEROMPAH" (masa Anuar TPM Malaysia dulu). Dengar cerita, Tok Guru Nik menitis air mata dengan gelaran yang dihadiahkan oleh si Anuar. Laaaa niii .. semua pendokong-pendokong nama yang saya sebutkan diatas berada dalam satu Periuk .. PAS terpaksa berkongsi dengan semua najis-najis dari Karpal dan Anuar ... Kesian orang Melayu yang berkobar-kobar pada 09hb lalu seperti tidak tahu akan cerita ini. Wake Up my brother ... wake up .. Jangan duduk belakang Tian Chua .. dia Cina yang nak kan negara kita .. cina yang punya objektif untuk meletakan orang cina sebagai PM Malaysia satu hari nanti ..

    ReplyDelete
  5. nak sepak dan tendang kepala orang tu macam la orang tak pandai nak lawan.....
    berani sangat marila kita gomo sorang lawan sorang boh.... baru panggil anak jantan...

    ReplyDelete
  6. yang nak sepak or tendang kepala tu apahalnya? berani sangat ko kita tu.... klu berani dia ajak satu lawan satu weh.....

    ReplyDelete
  7. kalu org bagi tendang boleh la, tu pun kalu orang tak berani nak lawan balik wehhhhhh.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...